مزیت فروش کاغذ دیواری سه بعدی در شرکت دکور آفیس:

شرکت دکور آفیس - مدل فلوئورسنت کاغذ دیواری سه بعدی:

مدل فلوئورسنت کاغذ دیواری سه بعدی یکی از خارق‌ العاده ترین نوع این محصولات می باشند زیرا زمانی که فضا تاریک باشد این محصول با جلوه های نوری که دارد کاملا قابل رویت می باشد. مطمئناً با وجود این  کاغذ دیواری سه بعدی محیط خارق العاده خواهد شد، البته در نظر داشته باشید که تصاویر فلوئورسنت در طول روز کاملاً معمولی می باشند اما چنانچه شب فرا رسد درخششی ملایم و نئونی مانند را به فضا القا می کنند. بدیهی است که هر ناظری که بیننده این تصاویر باشد احساس شگفتی در آن پدیدار خواهد شد. متریال هایی که برای ساخت این نوع کاغذ دیواری استفاده شده است پودر فلوئورسنت می باشد که تمامی کاغذ دیواری را در بر گرفته است. در نظر داشته باشید که این مدل از کاغذ دیواری به هیچ عنوان به نور پردازی خاصی برای نمایش تصویر خود نیاز ندارد و این یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود.

شرکت دکور آفیس - مدل ال ای دی کاغذ دیواری سه بعدی:

در این مدل از کاغذ های دیواری با استفاده از نور بک گراند ال ای دی طرح های خارق العاده و اعجاب انگیزی را ایجاد کرده‌ اند. در واقع نوار ال ای دی تعبیه شده در این کاغذ های دیواری یک سیستم الکترونیکی می باشد که با داشتن تعداد بسیار زیادی لامپ ال ای دی کوچک که بر روی یک چیپ ویژه تعبیه شده اند تصاویر خیره کننده ای را ارائه می‌ کنند. فروش پوستر دیواری داماسک از طبق سایت انجام می گیرد. 

توجه داشته باشید که منعطف بودن و باریک بودن این پنل یکی از خصوصیات آن می باشد. از امتیازات این کاغذ دیواری سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت تغییر تصاویر سه بعدی

- قابلیت کنترل با تلفن هوشمند

- قابلیت کنترل با ریموت.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()