تابلو نقاشی یکی از وسایل دکوراتیو است که جهت تزئین نمای دکوراسیون ساختمان بر روی دیوار نصب می شوند. از گذشته های دور تا کنون شاهد خرید و فروش انواع تابلو نقاشی در سبک های مختلف می باشیم. با این تفاسیر عموم مردم می توانند متناسب با موقعیت های مختلف و نوع کاربری ساختمان، مناسب ترین تابلو نقاشی را در ابعاد کوچک و بزرگ خریداری کنند. تابلو تزیینی، تابلو مذهبی، تابلو دکوراتیو، تابلو نقاشی و ... برخی از سبک های مختلف طراحی تابلو هستند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه هایی است که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون و دکوراتیو در تهران فعالیت خود را راه اندازی کرده اند. پس از بررسی نیاز بازار و مشتریان، توانسته اند امکان خرید انواع تابلو نقاشی را در سبک های مختلف فراهم نموده اند. این مرکز انواع پارکت را در کیفیت های بالا به فروش می رساند.

نکات مهم خرید تابلو نقاشی

یک سری نکات مهم در رابطه با خرید تابلو نقاشی وجود دارد و افرادی که قصد تهیۀ تابلوی مورد نیاز ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره را دارند، می توانند انتخاب تابلوی تزیینی مد نظر خود را انجام دهند. تابلو نقاشی طرح گل، تابلو نقاشی طرح چهره، تابلو نقاشی مدرن، تابلو نقاشی کلاسیک، تابلو نقاشی طرح منظره و ... برخی از انواع تابلو نقاشی محسوب می شوند. بدین ترتیب می توانید با انتخاب تابلوی مناسب، تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون دیوار بوجود آورید.

سطوح دیوار به تنهایی دارای حالت یکنواخت است و به مرور زمان حس خسته کننده ای برای ساکنین ساختمان خواهد داشت. بدین ترتیب با نصب تابلو نقاشی در سبک های مختلف، می توان زیبایی دکوراسیون را چندین برابر نمود. بدین وسیله افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند تابلوی مورد پسند خود را در ابعاد دلخواه خریدایر نموده و در قسمت های مختلف سطح دیوار نصب نمایند.

جهت  خرید پارکت ، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان توانسته است، موفق به توزیع انواع پارکت مقاوم با برندهای معتبر به صورت کاملاً تضمین شده گردند. 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()