تابلو یکی از وسایل پرکاربرد جهت ایجاد تغییرات اساسی و همچنین فضای آرامش بخش در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود و بر روی دیوار نصب می گردد. جهت انتخاب بهترین  تابلو ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم چون ابعاد دیوار، اندازه سقف، ابعاد فضای دکوراسیون، سبک وسایل و تزیینات دکوراسیون ضرورت دارد. بدین وسیله می توانید مناسب ترین تابلو را در ابعاد مناسب و بهترین سبک با قیمت ارزان خریداری نمائید و جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون خریداری نمائید.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشندگان بزرگ در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع کفپوش، انواع دیوارپوش، انواع تابلو و غیره فعالیت دارد. این مجموعه متناسب با سلایق مختلف، وسایل تزئینی دکوراتیو را تهیه نموده و به فروش می رساند.

فروش تابلو پذیرایی

مهمترین قسمت نمای داخلی ساختمان که بسیار چشمگیر است، مرتبط به نمای دکوراسیون اتاق نشیمن است. بدین وسیله افراد مختلف با سلایق هنری متفاوت، بهترین تابلو دکوراتیو را جهت تزیین نمای داخلی سالن پذیرایی تهیه می کنند. برای عموم مردم سبک طراحی تابلو از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش بسزایی بر روی نگرش و دیدگاه میزبان خواهد داشت. بدین وسیله با نگاه کردن به تصاویر تابلو می توان مقداری با روحیات شخصی افراد آشنا شد. به عنوان مثال نصب تابلو نقاشی مناظر طبیعی نشان دهندۀ علاقه مندی شخص به مناظر بکر طبیعی است.

تابلوهایی که جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون تهیه می کنند و بر روی دیوار نصب می شود در سبک های متنوع مدرن، نقاشی، کلاسیک، مینیمال، تکه ای، عکس طبیعت، اشکال انتزاعی، نمای شهری و ساختمان، مشاغل مختلف و غیره تهیه می شوند. بر اساس سلیقۀ شخصی و فضای دکوراسیون می توان بهترین تابلو را در ابعاد کوچک و بزرگ خریداری نمود.

اگر علاقه مند به خرید اینترنتی تابلو مانند خرید تابلو های مزون هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس بیاندازید و پس از بررسی دقیق می توانید مناسب ترین سبک تابلو تزیینی و دکوراتیو را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()