پارکت از کفپوش هایی است که می توانید برای داشتن یک کفپوش مناسب ، آن را انتخاب کنید. پارکت ها را می توانید در انواع مختلفی تهیه نماید. با استفاده از این کفپوش ، می توان زیبایی بسیار دلنشینی را ایجاد کرد. اگر قصد خرید کفپوشی گرم و نرم را دارید ، پارکت یکی از بهترین گزینه ها می باشد. امروزه با توجه افراد به دکوراسیون داخلی ، استفاده از لوازم مختلفی صورت می گیرد و طراحان همواره به دنبال ستفاده از لوازمی هستند که بتواند بسیار زیبا باشد و در کنار آن، کارایی لازم را نیز داشته باشد.

امرزه پارکت ها در دیزاین داخلی جایگاه بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند و توانسته اند زیبایی بسیاری را در نمای دکوراسیون به وجود آورند. اگر شما هم قصد خرید پارکت ها را دارید می توانید از انواع جدید تر آن ها یعنی پارکت لمینت ضد آب بهره ببرید. برای خرید پارکت لمینت ایرانی به سایت دکور آفیس مراجعه کنید و انواع پارکت را با قیمت های مناسب تهیه کنید.

خرید پارکت با کیفیت

انواع کفپوش ها را می توانید از فروشگاه های دکوراسیون داخلی تهیه نمایید. مراکز عرضه کننده ی لوازم دکوراسیون داخلی انواع پارکت ها را نیز به فروش می رسانند. برای تهیه ی این نوع کفپوش باید حتما اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

کیفیت یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب پارکت ها باید به آن توجه داشت باشید، انتخاب یک کفپوش عالی و باکیفیت می تواند شما را از خرید خود راضی کند. بنابراین حتما از کفپوش های باکیفیت بهره ببرید. پارکت ها با استفاده از چوب درختان مختلفی از جمله گردو، افرا زبان گنجشک و .... به تولید می رسد بنابراین انتخاب نوع مناسب از چوب به کار رفته در پارکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()