پارکت یکی از محبوب ترین کفپوش هایی است که جهت استحکام سازی و همچنین ایجاد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون به کار برده می شوند. کفپوش پارکت مقاومت بالایی در برابر ضربه، تابش مستقیم نور خورشید، خط و خش و غیره دارد. علاوه بر آنکه نسل جدید پارکت ها، مقاومت بالایی نسبت به جذب رطوبت دارند. خیلی از افراد علاقه مند به خرید پارکت  به عنوان کفپوش می باشند.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ تأمین و پخش انواع پارکت ایرانی و خارجی در طرح های متنوع می باشد. افرادی که قصد بازسازی کفپوش محل سکونت خود را دارند، می توانند پس از مشورت کردن با کارشناسان فروش این مجموعه، مناسب ترین نوع پارکت را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریدای کنند.

فروش پارکت با قیمت ارزان

پارکت دنیز، پارکت سولیل وود، پارکت بالتیک وود، پارکت لمنیت فورمیکا، پارکت فور آل، پارکت تچرا، پارکت داچ فلور، پارکت اوک وود، پارکت سان وود، پارکت تکنوفلور و ... برخی از مدل های رایج پارکت محسوب می شوند. افرادی که قصد خرید کفپوش پارکت دارند، می توانند پس از بررسی مشخصات محصولات پارکت لمینت، مناسب ترین پارکت را انتخاب نموده و نصب نمایند.

قیمت پارکت به عوامل متعددی چون برند، ابعاد، نوع، کیفیت، درجۀ سایش و غیره بستگی دارد. در همین راستا افرادی که خواستار تعویض کفپوش هستند، با بررسی این شاخص ها، انتخاب پارکت را انجام می دهند.

فروش پارکت در دو دسته بندی اصلی پارکت چوبی و پارکت لمینت صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های اختصاصی هستند.

جهت انتخاب و  خرید پارکت لمینت ایرانی می توانید با دفتر فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع پارکت لمینت ضد آب ایرانی، چینی، ترکیه ای و غیره در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 928
نمایش همه
علاقه مندی ها ()