شرکت دکور آفیس - امتیازات پارکت ها نسبت به سرامیک ها:

- مطمئناً سنگ ها و سرامیک ها به دلیل انتقال راحت سرما یک نوع مشکل برای ساختمان ها خواهند بود و در فصول سرد و زمستانی انتقال سرما به بدن از طریق کف پا به راحتی صورت میگیرد همین امر باعث مشکلات و عوارضی مانند کمر درد و پا درد خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که بسیاری از مردم به دلیل خوابیدن بر روی آنها دارای عفونت های گوناگونی در بدن خود می شوند بنابراین با نگاهی اجمالی می توان گفت که در پارک ها به هیچ عنوان این مشکلات را ندارد.

- مورد دوم در خصوص امتیازات پارکت سرعت اجرای آنها می باشد به همین دلیل محبوبیت بسیار گسترده‌ای دارد و عموم مردم آنها را به سرامیک و موکت ترجیح می دهند.

- مورد سوم در خصوص امتیازات این نوع کفپوش ها قیمت آنها می باشد که به استثنای ویژگی های ذکر شده در خصوص آنها باید اذعان داشت که تقریباً با موکت و سرامیک هم قیمت می باشند.

شرکت دکور آفیس - تفاوت بین پارکت ها و کفپوش ها:

۱. کفپوش ها از جنس پی وی سی می باشند بنابراین به راحتی قابل شستشو هستند اما پارک ها از جنس چوب می باشند بنابراین برای شستشوی آن‌ها باید از موادی خاص و همچنین ترفند های ویژه استفاده نمود. فروش پارکت چینی توسط این مجموعه انجام می گیرد.

۲. ظاهر پارکت و کفپوش تقریباً شبیه به هم است اما متریال های متفاوتی در ساخت آنها استفاده شده است.

۳. نصب پارکت نسبت به کفپوش زمان کمتری را می طلبد به همین جهت عموماً کفپوش ها را در مکانهای تجاری و اداری استفاده می کنند زیرا در این مکان ها شستشوی مداوم صورت می گیرد. کفپوش ها به استقامت بالایی در برابر این حجم از شستشو داشته باشد.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 933
نمایش همه
علاقه مندی ها ()