شرکت دکور آفیس - دیباچه ای برای پارکت ها:

مطمئناً یکی از روش های برخورداری از کفی زیبا برای ساختمان استفاده از پارکت ها می باشد. بدیهی است که تغییر در دکوراسیون داخلی همیشه جایگاه ویژه ای در بین عموم مردم داشته است به همین جهت تغییرات در یکی از گسترده ترین فضا های خانه یعنی کف اتاق ها به راحتی می‌تواند تنوع بسیار زیادی را ایجاد نماید.  پارکت ها امروزه در مدل های گوناگونی تولید می شوند، یکی از این مدل ها پارکت لمینت می باشد. این نوع کفپوش به سادگی فضای خانه را شکیل و زیبا خواهد کرد.

شرکت دکور آفیس - توضیح در خصوص پارکت لمینت:

این کفپوش از چندین لایه چوب تشکیل شده است و طراحی آنها به گونه ای می باشد که به تثبیت و مصالح نیاز ندارند، در نظر داشته باشید که این نوع کفپوش به هیچ عنوان به مصالح خاصی برای اتصال به زمین نیازمند نیست و صرفاً با چند زبانه بسیار کوچک می توان آنها را به زمین نصب کرد. در خصوص نگهداری از این لمینت ها باید گفت که نگهداری از آنها کار راحتی است و چنانچه از مارک و برند مطرحی خریداری شوند تفاوت آنها با چوب به ندرت قابل تشخیص است.فروش پارکت لمینت آلمانی توسط این مجموعه انجام می گیرد.

شرکت دکور آفیس - متریال استفاده شده در پارکت های لمینت:

در کفپوش لمینت عموماً از چوب و مشتقات آن استفاده می شود به همین جهت کفپوش لمینت دارای محبوبیت و تقاضای گسترده‌ای می‌ باشد. ضخامت های کفپوش لمینت در حدود ۲.۵ تا ۶ میلی متر می باشد، لایه های تشکیل دهنده کفپوش لمینت عبارت است از:

- یک لایه دکور یا همان لایه تزیینی

- یک لایه نهایی.

لایه نهایی در کفپوش لمینت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا به طور مستقیم با عوامل فیزیکی بیرونی در ارتباط می باشد و از خراشیدگی و لکه دار شدن جلوگیری لمینت می کند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 861
نمایش همه
علاقه مندی ها ()