کاغذ دیواری یکی از وسایلی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون به دیوار چسبانده می شود. انسان به صورت ذاتی زیبایی را دوست دارد و به دلیل داشتن ذوق هنری ذاتی، همواره به دنبال روشی جهت جلوه بخشیدن به پیرامون محل زندگی خود می باشند. در همین راستا، از متریال موجود در طبیعت و همچنین اختراع دستگاه های پیشرفته، تلاش می کنند تا محصولات دکوراتیو متنوعی را خلق نموده و از آن برای تغییر محل سکونت خود استفاده نمایند. استقبال از خرید کاغذ دیواری نیز به همین علت است و خیلی از افراد خواستار نصب  کاغذ دیواری در نمای سالن پذیرایی محل سکونت، افیس و محیط های تجاری می باشند.

فروشگاه دکور آفیس با اتکاء به دانش و بررسی جوانب مختلف، توانسته فعالیت خود را در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون اعم از انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت و غیره آغاز کند و با گذشت زمان بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیفزاید.

فروش کاغذ دیواری پذیرایی

مهمترین قسمت نمای داخلی به سالن پذیرایی اختصاص داده می شود چون اولین جایی که فرد در محیط ساختمان بدان قدم می گذارد. در همین راستا برای ایجاد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی از ویژگی های کاغذ دیواری استفاده می شود.

امروزه تکنولوژی تولید کاغذ دیواری رونق یافته است و شاهد خرید انواع کاغذ دیواری در طرح و رنگبندی های مختلف می باشیم. فروش کاغذ دیواری بر اساس طرح در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری لوکس، کاغذ دیواری طرح کودکانه، کاغذ دیواری طرح مناظر طبیعی و غیره اشاره نمود. البته هر کدام از آنها به سبک های مختلف طرح می شوند.

جهت اطلاع از قیمت خرید کاغذ دیواری ایرانی و سفارش این محصول، می توانید با دفتر فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()