کاغذ دیواری یکی از وسایلی اساسی جهت تغییر در دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. چاپ نسل جدید کاغذ دیواری با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتالی صورت می گیرد. کاربرد کاغذ دیواری از گذشته تا کنون در نمای داخلی ساختمان های مختلف می توان مشاهده نمود. تنوع محصولات دیوارپوش بسیار است و متناسب با موقعیت های مختلف می توان مناسب ترین طرح را انتخاب نموده و تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون ایجاد نمود. خرید و نصب  کاغذ دیواری در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی بسیار جذاب و چشمگیر است و بسیار جلب توجه می کند.

فروشگاه دکور آفیس با توجه به سابقۀ فعالیتی که در حوزۀ تولید و چاپ محصولات دیوارپوش دارد. هم اکنون می توانید سبک های متنوعی از کاغذ دیواری را که در سطح بازار عرضه می شوند را به واسطۀ مجموعۀ دکور آفیس تهیه کنید.

خرید کاغذ دیواری پذیرایی

 به کمک آنها بتوانید جلوۀ فوق العاده ای به نمای دکوراسیون ببخشید و جذابیت نما را نسبت به گذشته بهبود ببخشید. از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری می توان به مقاومت بالای این کالا، قابل شستشو بودن، استحکام در برابر پارگی، تنوع طرح و تنوع قیمت آن اشاره نمود. در واقع امکان خرید کاغذ دیواری ارزان برای خیلی از افراد امکان پذیر است.

امروزه خیلی از افراد، خواستار خرید کاغذ دیواری پذیرایی هستند، که به واسطۀ آن بتوانند تغییرات قابل توجهی در نمای اتاق پذیرایی ایجاد کنند. اولین مکانی که افراد به آن محل قدم می گذارند و تردد زیادی دارند، اتاق نشیمن است که با نصب کاغذ دیواری می توانند تغییرات چشمگیر و زیبایی بوجود آورند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون چون پخش کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها می باشند. بدین صورت می توانید با قیمت ارزان انواع کاغذ دیواری را خریداری نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 819
نمایش همه
علاقه مندی ها ()