مبل تختخواب شو از دیگر سبک های طراحی مبلمان محسوب می شود. طراحان وسایل دکوراسیون داخلی که قادر به تولید مبلمان چوبی هستند، توانسته اند، موفق به طراحی و تولید مبل تختخواب شو شوند. این نوع مبلمان متناسب با مکان های کوچک ساخته شده است چون به افراد اجازه می دهد، متناسب با کوچک بودن فضا، علاوه بر داشتن مبلمان، در مواقع نیاز تختخواب نیز داشته باشد. خرید مبل تختخواب شو از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و فرد در هر زمان می تواند از حالت تختخواب این نوع مبلمان جهت استراحت استفاده کند.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش مبل تختخواب شو، کتابخانه، مبلمان خانگی و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید. این مجموعه دارای سابقۀ بلند مدت در حوزۀ تأمین و پخش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی چوبی در تهران و شهرستان ها می باشند.

ویژگی های مبل تختخواب شو و خرید کتابخانه

با گذشت زمان، شاهد تنوع محصولات دکوراسیون داخلی چون انواع کتابخانه می باشیم. کتابخانه درختی، کتابخانه باکسی، کتابخانه کلاسیک، کتابخانه مدرن، کتابخانه کشویی، کتابخانه چوبی و ... برخی از مدل های رایج کتابخانه محسوب می شوند و بر مبنای قیمت و فضایی که اشغال می کنند، می توانید کتابخانۀ مورد نیاز خود را برای محیط منزل و یا اداره خریداری کنید.

امروزه محیط های خوابگاه، بیمارستانی و درمانی در کنار محیط های مسکونی شاهد خرید مبل تختخواب شو هستیم چون کمترین فضا را اشغال می کند و در طول روز می توان از حالت مبل آن استفاده نمود و شب از حالت تختخواب آن استفاده می شود. 

جهت سفارش مبل تختخواب شو می توانید با فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب تماس حاصل فرمائید. این فروشگاه از سابقل چندین ساله در زمینۀ تولید لوازم دکوراسیون چوبی خانگی و اداری فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون توانسته امکان خرید انواع کتابخانه و دیگر وسایل چوبی منزل و اداری را به صورت اینترنتی و آنلاین فراهم کرده است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1018
نمایش همه
علاقه مندی ها ()