میز ناهار خوری از وسایل ضروری محیط آشپزخانه محسوب می شود. میز ناهارخوری جهت صرف غذا ساخته می شوند و امروزه عموم مردم متناسب با تعداد نفرات اعضای خانواده، اقدام به خرید میز ناهار خوری می نمایند. در رابطه با خرید  میز ناهار خوری نیز رعایت یک سری نکات مهم، ضرورت دارد چون ارتباط مستقیم با راحتی افراد، حین استفاده از میز خواهند داشت.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از ابتدای آغاز فعالیت حرفه ای خود، توانسته در حوزۀ تولید و عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی سرمایه گذاری کند. بدین ترتیب شاهد عرضۀ انواع میز ناهار خوری، انواع میز تلویزیون، انواع مبلمان و دیگر وسایل چوبی دکوراسیون می باشیم.

خرید میز ناهار خوری و ویژگی های آن

هنگام خرید میز ناهار خوری، توجه به ابعاد و ارتفاع میز نسبت به زمین و همچنین سطح نشیمنگاه صندلی میز ناهارخوری از سطح زمین و راحت بودن قرار گرفتن دست بر روی میز ناهار خوری ضرورت دارد چون در طراحی و ساخت میز ناهار خوری استاندارد، کلیۀ این موارد در نظر گرفته می شود. در حال حاضر شاهد فروش انواع میز ناهارخوری دو نفره، 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره به بالا می باشیم. علاوه بر آنکه شاهد فروش میز ناهار خوری کمجا و تا شو نیز می باشیم.

جهت قرار دادن ال سی دی یا همان تلویزیون، خیلی از افراد خرید  میز تلویزیون  را گزینۀ پیش روی خود انتخاب می کنند و علاقۀ خاصی به نصب lcd به دیوار ندارند. از این رو بر اساس ترکیب رنگبندی و سبک تزئین دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی، انتخاب و خرید میز تلویزیون را انجام می دهند. هنگام تهیه تجهیزات دکوراسیون داخلی، توجه به هارمونی رنگ و سبک طراحی وسایل برای خیلی از افراد حائز اهمیت است.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با توجه به نیاز بازار، توانسته به لیست محصولات فروشگاه، فروش میز ناهار خوری و فروش میز تلویزیون را در مدل های متنوع بیفزاید و شما مشتری گرامی در اقصی نقاط کشور، متناسب با سلیقۀ شخص خود، بهترین میز را با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()