صندلی راک یکی از محبوب ترین انواع صندلی راحتی است که شامل طراحی خاص است و خیلی از افراد علاقه مند به داشتن این سبک از صندلی هستند. صندلی گهواره ای و صندلی راکینگ از اسامی دیگر این نوع صندلی محسوب می شود. مهمترین ویژگی که صندلی راک دارد، داشتن پایۀ گهواره ای شکل آن می باشد و امکان حرکت کردن گهواره ای مانند را به صندلی می دهد. خرید صندلی راک برای خیلی از افراد نوستالژی است چون در گذشته بیشتر پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها از این وسیله جهت استراحت استفاده می کردند.

جهت خرید تاب ریلکسی و مدل های جدید صندلی راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید. این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ تولید و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله وسایل چوبی فعالیت خود را چندین سال است، که آغاز نموده و هم اکنون توانسته بر تنوع محصولات خود بیفزاید.

تفاوت صندلی راک و تاب ریلکسی

صندلی راک با  تاب ریلکسی تفاوت های قابل توجهی دارد که می توان به طراحی آن اشاره نمود. به عبارتی صندلی راک دارای پایه های نیم دایره ای است و امکان تکان خوردن گهواره ای را میسر می سازد و این در حالی است که تاب ریلکسی همچون تاب های پارک طراحی شده است. به طور کلی هر دو مدل صندلی، به منظور گذراندن اوقات فراغت، استراحت و ریلکس کردن ساخته شده اند. فروش تاب ریلکسی در دو دسته بندی تاب ریلکسی تک نفره و تاب ریلکسی دو نفره صورت می گیرد. همچنین فروش صندلی راکینگ در مدل های مختلف و دسته بندی چون صندلی راک مکانیزه، صندلی راک طرح سنتی و صندلی راک پاف دار انجام می گیرد.

با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، می توانید نمونه های رایج و پرفروش صندلی راک و تاب ریلکسی را مشاهده نموده و سپس به صورت اینترنتی خریداری کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()