تابلو یکی از وسایل تزئینی است که جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون، بر روی نمای دیوار ساختمان قرار گرفته می شود. از گذشته های دور تا کنون از متریال مختلف چون چوب، سنگ، برگ و اقلام دیگر جهت ساخت تابلو استفاده می نمودند و آنها را برای زیبا نمودن محل زندگی، به دیوار نصب می نمودند. با گذشت زمان، روش های زیادی جهت تهیۀ تابلو کشف شد و به طبع آن شاهد ساخت و عرضۀ  تابلو با رنگبندی و سبک های مختلف شدیم. هم اکنون توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، شاهد فروش انواع تابلو چون تابلو نقاشی، تابلو پارچه ای، تابلو فلزی، تابلو معرق، تابلو کاغذی، تابلو برجسته و سه بعدی با طرح های مختلف می باشیم.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون، توانسته در لیست محصولات فروشگاه، فروش انواع تابلو با طرح های مدرن و کلاسیک را داشته باشد.

زمانی که می خواهید  تابلو ها را خریداری کنید باید حتما به سبک دکوراسیون داخلی محل مورد نظر توجه داشته باشید. خرید تابلو در قیمت مناسب را از سایت دکور آفیس انجام دهیدو این مرکز انواع تابلو ها را در سبک های مدرن و کلاسیک به شما عرضه می کند. به سایت دکور آفیس مراجعه کنید و طرح های تابلو ها را مشاهده نمایید. متناسب با دکوراسیونی که به سبک مدرن و امروزی چیدمان شده است، خرید تابلو مدرن در ابعاد مختلف و یا خرید تابلو چند تکه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. امروزه خلاقیت زیادی در انتخاب و خرید تابلو در نظر گرفته می شود چون صنعت طراحی دکوراسیون، سبک های جدیدی از دیزاین وسایل دکوراتیو را نمای دکوراسیون بوجود آورده اند. هر شخصی متناسب با دیدگاه، نوع وسایل، ابعاد دیوار و ترکیب رنگبندی که در تجهیزات دکوارسیون مشاهده می کنند، می توانند با استفاده از تابلو کلاسیک و مدرن در ابعاد کوچک و بزرگ، جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون ببخشند.

امروزه به راحتی می توان، تنها با خرید یک تابلوی زیبا، تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. عرضۀ تابلو در ابعاد کوچک و بزرگ به شکل مستطیل، مربع، دایره و طرح های مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب امکان خرید تابلو در طرح های لوکس و شیک با قیمت ارزان و مناسب برای عموم مردم فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است و به منظور رفاه حال مشتریان، با راه اندازی سایت رسمی، امکان سفارش اینترنتی تابلو را برای مشتریان فراهم می سازد.

با توجه به این که سطوح دیوار به تنهایی بی رنگ و رخ است، تنها به واسطۀ نصب تابلو بر روی دیوار می توان تغییراتی در نمای دیوار ایجاد نمود. به واسطۀ آن، زیبایی دکوراسیون دوچندان می شود. صنعت طراحی دکوراسیون داخلی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و بدین وسیله می توانید متناسب با موقعیت های مختلف از زیبایی و جلوۀ تابلو دیواری استفاده نمائید.

قیمت تابلو بر اساس پارامترهای متعددی مشخص می شود، که می توان به ابعاد و جنس تابلو اشاره نمود. البته مسائل دیگری چون نوع متریال رنگ و طرح تابلو نیز تأثیراتی بر روی قیمت تابلوی دیواری داشته باشد. به طور کلی، امروزه امکان خرید انواع تابلو شیک و زیبا با طراحی لوکس و مدرن مانند خرید تابلو سنتی ایرانی با قیمت ارزان و همچنین قیمت گران برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد.

اگر در صدد خرید تابلو دیواری به سبک جدید و یا کلاسیک با طرح های زیبا و جذاب هستید، می توانید نگاهی به محصولات تابلو فروشگاه دکور آفیس داشته باشید. پس از بررسی کلیۀ محصولات، به صورت غیر حضوری، تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 972
نمایش همه
علاقه مندی ها ()