تابلو دکوراتیو سبک دیگری از طراحی تابلو دیواری محسوب می شود. متناسب با انواع سبک طراحی دکوراسیون، امکان خرید تابلو دکوراتیو میسر است. در طراحی تابلوهای تزئینی از موضوعات متعددی الهام گرفته می شود چون مجموعه هایی که در حوزۀ تولید و ساخت تابلوهای دکوراتیو فعالیت می کنند، تلاش دارند متناسب با سلایق شخصی افراد مختلف و همچنین سبک های متعدد طراحی دکوراسیون، انواع تابلو دکوراتیو تزیینی به بازار عرضه کنند.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشگاه های فعال در عرصۀ تأمین و پخش تجهیزات طراحی دکوراسیون فعالیت دارد. جهت گسترش محصولات فروشگاه، توانسته فروش تابلو دکوراتیو را بیفزاید. بدین ترتیب عموم مردم می توانند جهت خرید تابلو، نگاهی به محصولات فروشگاه داشته باشند.

پارامترهای اصلی انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو

بر اساس پارامترهای متعددی، انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو جهت تزئین نمای دکوراسیون صورت می گیرد و در ادامۀ مقاله قصد داریم به برخی از موارد مهم آنها  بپردازیم. پس همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب تابلو بدست آورید.

تابلو دکوراتیو با متریال، ابعاد و سبک های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. تابلو دکوراتیو نقاشی، تابلو دکوراتیو فلزی، تابلو دکوراتیو پارچه ای، تابلو دکوراتیو چاپی، تابلو دکوراتیو نقش برجسته، تابلو دکوراتیو سه بعدی، تابلو دکوراتیو سبک فانتزی و کودکانه از جمله انواع تابلو دکوراتیو تزئینی هستند که به سبک های مختلفی طراحی می شوند. البته هر کدام از دسته بندی های مختلف تابلوهای دکوراتیو متناسب با موضوعات مختلف طراحی می شوند و به سهولت می توان متناسب با موقعیت های متفاوت از نمای زیبا و خاص آنها برای تزئین دکوراسیون استفاده نمود.

طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر و خلاقیت محسوب می شود و افراد مختلف که در حوزۀ طراحی و ساخت تابلو فعالیت می کنند. بر اساس سبک های متفاوت و ایده پردازی تابلوهای دکوراتیو را ساخته و در دسترس خریداران قرار دهند. خرید و نصب تابلو دکوراتیو مدرن متناسب با سبک طراحی دکوراسیون مدرن و امروزی صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از عرضه کنندگان تابلوهای تزیینی مدرن است و با مشاهدۀ محصولات این فروشگاه، به راحتی می توانید بهترین تابلو دکوراتیو را خریداری کنید.

ابعاد، نوع متریال و اجزای تشکیل دهنده از موارد مهمی هستند که نقش مستقیم بر روی قیمت تابلو دکوراتیو خواهند داشت. هنگام خرید تابلو تزئینی، ابعاد دیوار و همچنین ترکیب رنگبندی وسایل دکوراسیون داخلی باید در نظر گرفته شوند. توجه به این موارد مهم، انتخاب بهتری خواهید داشت. به طور کلی هر نوع تابلو بر اساس یک ایده و سبک ساخته می شوند. بنابراین افراد متناس با سلیقه و علایق شخصی خود، خرید تابلو دکوراتیو کلاسیک و مدرن مانند خرید تابلو گل فانتزی را انجام می دهند. 

با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه دکور آفیس، پس از مشاهدۀ تابلوهای دکوراتیو در سبک و ابعاد مختلف، می توانید به سهولت با قیمت ارزان و کیفیت بالا، تابلوی مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()