پارکت نوعی کفپوش رایج در سطح جهان محسوب می شود که دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری است. ساختار اصلی پارکت را چوب تشکیل می دهد و طراح ظاهری این نوع کفپوش الهام گرفته از نمای لایه های تنۀ درختان است. بدین ترتیب شاهد ترکیب رنگی متنوع و جداب از پارکت های چوبی در سطح جهان می باشیم. پارکت چوبی از اولین کفپوش هایی محسوب می شود که به طور مستقیم از چوب طبیعی ساخته شده اند و زیبایی خاص و فوق العاده ای دارند. خرید پارکت چوبی علاقه مندان زیادی دارد و شاهد فروش این محصول در مدل و برندهای مختلف می باشیم. به دلیل مقاومت پایین پارکت چوبی، تولیدکنندگان تلاش نمودند، تا پارکت های لمینت را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در ادامۀ متن بیشتر به شرح ویژگی های پارکت لمینت خواهیم پرداخت.

جهت خرید کفپوش پارکت می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی دکور آفیس، توانسته برخی از محصولات فروشگاه را برای معرفی به مخاطبان در داخل وب سایت قرار دهند.

فروش پارکت ضد آب

پارکت چوبی و لمینت از انواع کفپوش پارکت محسوب می شوند. پارکت چوبی به طور مستقیم از تنۀ درختان ساخته می شود و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و رطوبت ندارد. بنابراین با تولید پارکت لمینت، توانستند این نقص پارکت های چوبی را مرتفع سازند. بدین ترتیب شاهد فروش پارکت ضد آب از جنس MDF با مغزی فشردۀ HDF و رویۀ PVC می باشیم. استفاده از لایۀ پی وی سی باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به درون پارکت می شود. به این ترتیب، پارکت های لمینت طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده است. شاهد کاربرد پارکت لمینت به عنوان کفپوش تراس، روف گاردن، محیط آشپزخانه، استخر، سالن های ورزشی و غیره می باشیم.

به طور کلی نسل جدید کفپوش های پارکت مقاومت بالایی در برابر آب، تابش مستقیم نور خورشید، ضربه، برخورد جسم نوک تیز و غیره دارند. علاوه بر آنکه از قیمت ارزان تر نسبت به پارکت چوبی برخوردار است و دارای طول عمر بالا می باشد. امروزه شاهد فروش انواع پارکت لمینت ترکیه ای، چینی، ایرانی، آلمانی، ایتالیایی و دیگر کشورهای جهانی در داخل کشور می باشیم. تنوع طرح کفپوش های پارکت ناشی از عرضۀ این محصول با برندهای مختلف می باشد. لذا شرکت های تولیدکنندۀ پارکت تلاش می کنند که این محصول را در طرح های متنوع و زیبا تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از توزیع کنندگان بزرگ پارکت در تهران و شهرستان ها در سطح کشور می باشد. این مجموعه با راه اندازی وب سایت دکور آفیس توانسته امکان سفارش اینترنتی پارکت را برای مشتریان فراهم سازد.

قیمت کفپوش پارکت

قیمت خرید پارکت چینی و... به برند، طرح و کیفیت آن بستگی دارد. متناسب با سبک دکوراسیون داخلی، می توانید با قیمت ارزان پارکت لمینت ضد آب خریداری نمائید. امروزه عموم مردم تلاش می کنند که با نصب کفپوش پارکت، علاوه بر لذت بردن از زیبایی بصری نمای پارکت، بتوانند به سهولت سطوح کفپوش را نظافت کنند. تولید پارکت در طرح های متنوع به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند انتخاب و خرید این نوع کفپوش را متناسب با فضای دکوراسیون و رنگ بندی تجهیزات و لوازم موجود در نمای داخلی ساختمان انجام دهند.

البته همواره توجه داشته باشید که خرید پارکت را بر اساس حجم تردد در محیط انجام دهید. چرا که پارکت باید تحمل لازم در برابر فشارهای وارده را داشته باشد.

فروشگاه دکور آفیس یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی در تهران است که امکان سفارش غیر حضوری محصولات را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

 فروشگاه دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 988
نمایش همه
علاقه مندی ها ()