پارکت یکی از تجهیزات اصلی جهت پوشش کف مورد استفاده قرار گرفته می شود. پارکت ها به طور کلی از جنس چوب ساخته شده و در ابتدا علاوه بر پوشش کف، برای سطوح دیوار نیز به کار برده می شدند، که البته در حال حاضر نیز برخی از افراد برای پوشش دیوار نیز متناسب با بودجۀ در نظر گرفته، استفاده می کنند. نحوۀ نصب پارکت به صورت موازی و با استفاده از کلیک صورت می گیرد. کفپوش پارکت به دلیل ویژگی های ظاهری و ماهیت مقاومی که دارد، در سطح جهانی مورد استقبال قرار گرفته می شوند. شاهد خرید و فروش  پارکت با جنس و رنگبندی های مختلف می باشیم.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان کسب و کار حرفه ای خود را آغاز کرده است. هم اکنون طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته موفق به عرضۀ محصولات با کیفیت و تنوع بالا شود. در لیست محصولات، انواع کفپوش پارکت چوبی و لمینت را در دسترس مشتریان قرار داده است.

موارد مهم در انتخاب و خرید پارکت

استقبال شدید از خرید پارکت به دلیل داشتن ظاهر چشم نوار، طراحی فوق العاده، رنگبندی متنوع و جنس با کیفیت این نوع کفپوش می باشد. از این رو افراد مختلف، متناسب با سلایق متفاوتی که دارند، از مزایای پارکت جهت پوشش سطوح کف ساختمان استفاده می کنند. تولید پارکت با گذشت زمان در دو دسته بندی مختلف چون پارکت چوبی و پارکت لمینت صورت می گیرد و متناسب با محیط های مختلف می توان مناسب ترین مدل پارکت را برای پوشش کف انتخاب کنند.

خرید پارکت لمینت به دلیل ماهیت ضد آب بودن، تنوع بالای طرح، قیمت ارزان، کفیت بالا، دانسیتۀ بالا، مقاومت در برابر ساییدگی و ضربه صورت می گیرد. امروزه می توانید شاهد خرید و نصب انواع پارکت لمینت به عنوان کفپوش محیط های استخر، سالن های ورزشی، آشپزخانه های صنعتی و خانگی، محیط روف گاردن، تراس و مکان هایی از این قبیل باشیم.

امروزه اکثر افرادی که قصد بازسازی نمای دکوراسیون ساختمان دارند، به عنوان اولین گزینه، تلاش می کنند از زیبایی و جلوۀ کفپوش لمینت جهت تزئین نمای داخلی ساختمان استفاده نمایند. پارکت های لمینت از لایه های به هم فشردۀ HDF ساخته می شوند که باعث افزایش مقاومت بالای این نوع کفپوش شده است و با استفاده از روکش PVC توانسته اند مانع از جذب آب به لایه های داخلی پارکت و همچنین سهولت در نظاف پارکت ها شده اند.

از دیگر نکات مهم جهت استقبال از خرید پارکت لمینت ایرانی ، ضد خش بودن آنها است و کشورهای مختلف تلاش کرده اند متناسب با فناوری که در اختیار دارند، بتوانند انواع پارکت با کیفیت را در طرح های متنوع و بر گرفته از ساختار تنۀ درختان متنوع، بسیار شکیل تولید نمایند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ پخش انواع پارکت لمینت ضد آب و مقاوم با برندهای جهانی در تهران می باشد و با راه اندازی وب سایت رسمی، توانسته بستر مناسبی جهت سفارشات غیر حضوری را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.

فاکتورهای مهم تعیین قیمت پارکت

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تعیین قیمت پارکت وجود دارد، مسئله برند، جنس، طرح، سطح دانسیته یا چگالی مقاومتی پارکت و قابلیت ضد آب بودن بردن پارکت می باشد. در این صورت اقشار مختلف جامعه می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا از مزایای این نوع کفپوش جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمایند. در واقع انتخاب نوع کفپوش مناسب می تواند برای فرد بسیار مفید مواقع شود چون افراد به راحتی می توانند سطوح کفپوش را نظافت کنند.

جهت مشاهدۀ برخی از انواع پارکت با برندهای معتبر و کیفیت عالی می توانید نگاهی به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهید.

 

 فروشگاه دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1009
نمایش همه
علاقه مندی ها ()