پارکت نوعی کفپوش ساختمان است که از ساختار چوب تشکیل شده است. به طور کلی تولید پارکت از جنس چوب طبیعی است ولی برای تولید پارکت لمینت از مزایای چوب به هم فشرده اچ دی اف با روکش pvc استفاده می شود. در این صورت باعث افزایش مقاومت پارکت در برابر ضربه، رطوبت، تابش نور خورشید، ساییدگی و غیره می شود. خیلی از افراد به دلیل ویژگی هایی که این نوع محصول دارد، طرفدار تغییر و تعویض کفپوش محل سکونت و کار هستند. خرید پارکت در دسته بندی اصلی پارکت لمینت و پارکت چوبی در ابعاد و طرح های مختلف صورت می گیرد. افرادی که قصد تغییرات اساسی و بسیار چشمگیر در نمای دکوراسیون ساختمان دارند، می توانند از مزایای کفپوش پارکت استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش و کوشش فراوان در کنار استخدام پرسنل مجرب و توانمند، توانسته با بررسی نیاز بازار، انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی مدرن و لوکس را گرد هم جمع آوری کند و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهد.

فروش پارکت لوکس و مجلل

انتخاب طرح پارکت نقش بسزایی در نما و جلوۀ دکوراسیون خواهد داشت. چرا که پارکت به عنوان کفپوش در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو ترکیب رنگی و طرح پارکت تأثیر مستقیم بر روی انتخاب سبک این کفپوش خواهد داشت. به دلیل تولید مصنوعی پارکت های لمینت، بیش از گذشته شاهد تولید و عرضۀ پارکت با طرح های لوکس و مجلل می باشیم. پارکت لمینت چینی، پارکت لمینت ترکیه ای، پارکت لمینت ایرانی، انواع پارکت لمینت آلمانی و ... برخی از دسته بندی های مختلف فروش این نوع کفپوش است که توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی می توان مشاهده نمود. التبه هر دسته بندی با برندهای تنوعی در بازار عرضه می شوند.

افرادی که قصد تعویض کفپوش ساختمان را دارند، می توانند از ویژگی های پارکت جهت افزایش رفاه زندگی خود استفاده نمایند. امروزه عموم مردم از خرید پارکت لمینت ضد آب استقبال فراوان کرده اند چون کاربرد این نوع کفپوش برای محیط آشپزخانه، سالن های ورزشی و هر محیط دیگر بسیار کاربردی ساخته است. به طور کلی افرادی که قصد تعویض و یا خرید بهترین کفپوش را دارند، سهولت نظافت سطوح کفپوش از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به استقبال فراوان از کفپوش پارکت، بیش از گذشته شاهد کاربرد گستردۀ انواع پارکت با طرح های شکیل و مجلل در سطح کشور می باشیم. چرا که انتخاب کفپوش ضد آب و مقاوم باعث افزایش دوام کفپوش می شود. پارکت لمینت باکستر، پارکت دنیز، پارکت سولیل وود، پارکت باتیک وود، پارکت لمینت فورمیکا، پارکت فورآل، پارکت داچ فلور، پارکت اوک وود و ... برخی از برندهای معتبر کفپوش پارکت محسوب می شوند. هر کدام از دسته بندی های مختلف پارکت شامل طرح های متنوع و شکیل می باشند و با سلایق متفاوتی می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی کرده است. اگر علاقه مند به فروش پارکت لمینت آلمانی طرح مدرن و شیک هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دکور آفیس داشته باشید.

تنوع محصولات پارکت بسیار است و افراد مختلف متناسب با سلایق متفاوت می توانند از عهدۀ خرید پارکت برآیند. انتخاب پارکت برای کفپوش اتاق کودکان و همچنین فضای آشپزخانه و سالن پذیرایی می تواند بسیار جذاب و کاربردی باشد و فرد به راحتی می تواند سطوح این نوع کفپوش را نظافت نموده و از آلودگی ها پاکیزه نماید. جهت سفارش پارکت می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با نوع فعالیتی که انجام می دهد، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور می باشد.

 فروشگاه دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()