آینه کنسول از دیگر وسایل خانگی است که به منظور تزئین دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. ریشۀ ساخت آینه کنسول به کشور ایتالیا باز می گردد. سبک طراحی آینه کنسول بسیار خاص است و افراد زیادی طرفدار این سبک از طراحی آینه می باشند. در گذشته خرید آینه کنسول به عنوان یکی از وسایل دکوراسیون داخلی خانواده های اشراف و اعیان محسوب می شد ولی با گذشت زمان و افزایش تنوع طرح این محصول، اقشار مختلف جامعه می توانند با قیمت ارزان آینه کنسول خریداری کنند و زیبایی نمای دکوراسیون سالن پذیرایی را بهبود ببخشند.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از تأمین کنندگان و عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ محصولات دکوراسیون خانگی و اداری است که در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه در لیست محصولات فروشگاه، انواع آینه و میز کنسول را به فروش می رساند.

تزئین دکوراسیون با خرید آینه کنسول

همانطور که گفته شد، میز و آینه کنسول ویژگی های خاصی دارد و خیلی از افراد علاقه مند به خرید آینه کنسول برای تزئین نمای دکوراسیون می باشند. امروزه انواع میز و آینه کنسول در طرح های مختلف می باشد. آینه کنسول خمره ای دو کشو معرق، آینه کنسول پلیمری، آینه کنسول چوبی وکیومی، آینه کنسول پایه چوبی، آینه کنسول تمام mdf، آینه کنسول سه کشو، آینه کنسول مدرن و کلاسیک از دسته بندی های مختلف ساخت آینه کنسول محسوب می شوند.

افرادی که قصد تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی را دارند، می توانند متناسب با سبک دکوراسیون داخلی و لوازم چوبی منزل، یک آینه کنسول زیبا و لاکچری با قیمت ارزان خریداری کنید. امروزه افراد زیادی علاقه مند به تغییر دکوراسیون هستند و تلاش می کنند از تجهیزات دکوراسیون زیبا برای تغییرات در نمای داخلی آپارتمان استفاده کنند که بسیار چشمگیر و جذاب باشد.

چند سال اخیر تنوع فروش میز و آینه کنسول در سبک های مختلف افزایش یافته است. بدین وسیله فرصت مناسبی برای افراد مختلف فراهم شده است که بتوانند با قیمت مناسب اقدام به خرید آینه کنسول نمایند تا بتوانند به کمک آن، زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشند.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های زیبا و متنوع آینه کنسول می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید.

خرید آینه کنسول ارزان

تنوع مدل های این محصول دکوراتیو افزایش یافته است و موجب شده تا افرادی که قصد تهیۀ آینه کنسول دارند، با قیمت ارزان این محصول را سفارش دهند. قیمت آینه کنسول به جنس بدنه، ابعاد و جلوۀ ظاهری آن بستگی دارد. از این رو متناسب با فضای دکوراسیون، می توانید این محصول را خریداری نموده و جلوه ای خاص به دکوراسیون ببخشید.

جهت خرید اینترنتی میز و آینه کنسول و  خرید مبل تختخواب شو  می توانید به وب سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید و پس از بررسی و مقایسۀ محصولات موجود در فروشگاه مناسب ترین مدل آینه کنسول را سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()