میز ناهارخوری یکی از میزهای پر کاربردی است که در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. محیط رستوران، هتل، شرکت ها، منازل و غیره برای سرو غذا نیاز به استفاده از میز ناهارخوری دارند. از گذشته تا کنون شاهد فروش  میز ناهار خوری در ابعاد، رنگبندی و طرح های مختلف می باشیم. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به استفاده از میز ناهارخوری برای صرف غذا هستند چون نسبت به نشستن بر روی زمین بسیار راحت تر هستند. استفاده از میز برای افرادی که دچار مشکلات مفصلی و رماتیسم هستند، بسیار توصیه می شود. از این رو خرید میز ناهارخوری استاندارد بسیار کاربردی خواهد بود.

فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تأمین و فروش انواع محصولات چوبی از جمله میز ناهارخوری در ابعاد و رنگبندی های مختلف می باشد.

نکات مهم خرید میز ناهارخوری

بر خلاف تصور خیلی از افراد، خرید میز ناهارخوری ساده است ولی نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد. ارتفاع استاندارد میز از سطح زمین نسبت به جثه افراد، ارتفاع سطح میز نسبت به سطح نشیمنگاه صندلی و سهولت در قرار دادن دست و لبه های ساده برخی از موارد مهم در انتخاب میز ناهارخوری محسوب می شود. امروزه متناسب با تعداد افراد خانوار، توانسته اند انواع میز ناهارخوری را ساخته و به فروش برسانند. میز ناهارخوری 2، 4، 6، 8، 12 نفره و بالاتر از آن قابل خریداری است.

البته شاهد فروش میز ناهارخوری کمجا، میز ناهارخوری تاشو، میز ناهارخوری با قابلیت بزرگ شدن در سطح بازار می باشیم. با افزایش سطح توقع مشتریان، تولیدکنندگان تلاش می کنند بر تنوع سبک طراحی میزهای ناهارخوری بیفزایند. بدین ترتیب شاهد فروش میز ناهارخوری گرد، میز ناهارخوری مستطیل، میز ناهارخوری مربع و همچنین اشکال هندسی متفاوت می باشیم.

در این راستا فروشگاه بهسازان چوب نیز توانسته برخی از مدل های رایج و پرفروش میز ناهارخوری را در لیست محصولات فروشگاه قرار داده و امکان خرید اینترنتی میز ناهارخوری و  خرید میز تلویزیون را برای مشتریان فراهم سازد.

قیمت میز ناهارخوری

همانطور که می دانید قیمت میز ناهارخوری به ابعاد، جنس بدنه، طرح و چند نفره بودن آن بستگی دارد. همواره به یاد داشته باشید، برای خرید یک محصول عجله کردن خوب نیست و توجه به اصول استاندارد به کار رفته در ساخت کالا مهمترین فاکتور جهت خرید محصول با کیفیت خواهد بود. این مسئله در رابطه با انتخاب میز ناهارخوری نیز صدق می کند. افرادی که قصد خرید میز ناهارخوری دارند، باید ابعاد محیط آشپزخانه و محل قرار دادن میز را در نظر داشته باشید. میز ناهارخوری در رنگبندی های مختلف ساخته می شوند. متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه و یا سالن پذیرایی می توانید مناسب ترین میز ناهارخوری را به سبک مدرن و یا کلاسیک خریداری کنید.

جهت سفارش آنلاین میز ناهارخوری با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید از طریق فروشگاه بهسازان چوب اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()