دیزاین داخلی بسیار اهمیت دارد و اگر بتوانیم از لوازم مناسبی در دکوراسیون استفاه کنیم، این دیزاین به بهترین شکل انجام خواهد شد. استفاده از لوازم مختلف در دیزاین داخلی می تواند تغییراتی را به وجود آورد. همان طور که می دانیم، دیوار ها یکی از اصلی ترین قسمت ها هستند و اگر دیوار ها زیباسازی شوند می توان تغییرات گسترده ای را در محیط اعمال کرد. برای پوشش دیوار ها از نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری و.... استفاده می شود که هر یک تغییرات مختلفی را ایجاد می کند.

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری نوعی از دیوار پوش ها است که برای محافظت از دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از کاغذ دیواری می توان جذابیت محیط را بالا برد. کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی هستند که انتخاب را برای مصرف کنندگان آسان می نماید. انواع کاغذ دیواری ها در کیفیت های مختلفی به تولید می رسد و با قیمت های مختلفی عرضه می گردد.

زمانی که بخواهید دیوار پوشی را به سرعت اجرا کنید، کاغذ دیواری بهترین گزینه است.

کاغذ دیواری سه بعدی

 کاغذ دیواری سه بعدی نوع جدیدی از کاغذ دیواری ها می باشد که این نوع دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی دارای طرح های جذاب و زیبایی می باشد که این طرح به صورت بزرگ و کامل می باشد.

کاغذ دیواری ها را باید متناسب با دکوراسیون تهیه کنید. در واقع سبک و طرح کاغذ دیواری بسیار مهم بوده و اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است بر روی دکوراسیون تاثیر منفی ایجاد کند.

کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس و کیفیت تفاوت خاصی با کاغذ دیواری های معمولی ندارند . اما نوع و کیفیت چاپ تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی متفاوت با کاغذ دیواری معمولی می باشد. تفاوتی که میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد این است که شما پوستر دیواری را به صورت اختصاصی می توانید به چاپ برسانید اما در کاغذ دیواری سه بعدی تصاویری را داریم که حالت سه بعدی دارند و به صورت زنده مشاهده می شود. کاغذ دیواری های سه بعدی بسیار زیبا و جذاب بوده و می تواند طرح های متنوعی داشته باشد. تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی می تواند منظره باشد و یا یک ساحل آرام، تصویر های هندسی، تاریخی، گل و چهره و.... از انواع تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه تان هر یک از تصویر را در چاپ کاغذ دیواری سفارش دهید.

خرید کاغذ دیواری

برای این که بتوانید کاغذ دیواری مناسبی را تهیه کنید باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید که عبارتد از:

کیفیت کاغذ دیواری

کیفیت کاغذ دیواری یکی از مهم ترین عوامل در خرید یک کاغذ دیواری خوب و مناسب می باشد. در واقع کیفیت کاغذ دیواری در صورتی که مطلوب باشد ، می توان عمر بالاتری را از آن مشاهده کرد. علاوه بر کیفیت کاغذ مورد استفاده در کاغذ دیواری ها، باید کیفیت چاپ نیز بسیار بالا باشد تا در طول زمان دچار تغییرات در تصاویر نشویم.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در خرید کاغذ دیواری می باشد. با توجه به این که کاغذ دیواری در قیمت های مختلفی ارائه می شود باید توجه کنیم که هر نوع از کاغذ دیواری ها را با قیمت مناسبی تهیه کنیم. خرید کاغذ دیواری آمریکایی و ... از فروشندگان معتبر همچون رونیا باعث اعتماد شما خواهد شد و شما می توانید انواع این دیوار پوش ها را با کمترین قیمت تهیه کنید.

طرح و رنگ

طرح و رنگ کاغذ دیواری بسیار مهم است. بهتر است که کاغذ دیواری ها را هماهنگ با سایر لوازم تهیه کنید. به طور مثال استفاده از کاغذ دیواری در سبک مدرن برای محیطی با دکوراسیون در سبک سنتی، پیشنهاد نمی شود زیرا ایجاد ناهماهنگی خواهد کرد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()