خرید پرده زبرا به دلیل ویژگی های ظاهری و کاربردی که دارد، مورد پسند خیلی از افراد در سطح جهان قرار گرفته است. بدین ترتیب متناسب با محیط مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و غیره انتخاب و خریداری می شوند. پرده های زبرا نسل جدید پرده های تزئینی هستند که به صورت دو لایۀ موازی بر روی یکدیگر طراحی می شوند و به واسطۀ زنجیر ارتفاع پرده را کم و زیاد می کنند. به طور کلی تولید مونتاژ پرده های زبرا در حالت دوبل صورت گرفته و بدین وسیله شرایط مناسبی جهت ایجاد سایه و روشن کردن پرده را میسر می سازد. استقبال از خرید پرده زبرا نیز به همین دلیل صورت گرفته و شاهد نصب انواع پرده زبرا در محیط های مختلف می باشیم.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا، سال های طولانی دارای سابقۀ تأمین و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله نسل جدید پرده های تزئینی در فروشگاه می باشد. جهت خرید پرده های تزئینی زبرا می توانید نگاهی به محصولات این فروشگاه داشته باشید.

خرید و فروش پرده زبرا

رونق خرید و فروش پرده زبرا به دلیل کاربرد راحت و زیبایی ظاهری که دارد، در سطح جهان صورت گرفته است. در ایران نیز خیلی از افراد علاقه مند به خرید و نصب پرده زبرا برای اتاق خواب، اتاق فرزندان، محیط آشپزخانه و دیگر قسمت های محیط منزل و یا کسب و کار خود می باشند. به طور کلی پرده های زبرا دارای قابلیت های پرده شید رولی، کرکره ای و همچنین پرده های توری می باشد. در واقع پرده های زبرا با تور، پارچه و زنجیر ساخته شده اند و از تنوع طرح و رنگبندی برخوردار هستند. بنابراین تولیدکنندگان بر اساس سلایق شخصی خود و ذوق و قریحۀ هنری که از آن برخوردار هستند، سفارشات چاپ پرده های زبرا را در طرح های مختلف انجام می دهند.

به تازگی و سال های اخیر بر طرفداران پرده های تزئینی مدرن افزوده است و شاهد خرید و فروش گستردۀ پرده های زبرا در سطح کشور می باشیم. به این ترتیب فروشگاه رونیا توانسته در لیست محصولات پرده، امکان خرید آنلاین پرده زبرا را برای مشتریان فراهم کرده است.

خرید پرده زبرا سفارشی

این نوع پرده های مدرن زیبا در طرح های متنوع و جذاب طراحی شده و به بازار عرضه می شوند. البته امکان چاپ سفارشی برای خرید پرده های زبرا فراهم است. شما اگر از آن دسته افرادی هستید که متناسب با دکوراسیون داخلی محل سکونت و یا کسب و کار خود، تمایل به خرید پرده زبرا سفارشی هستید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا تماس گرفته و طرح مورد نظر خود را ارسال نموده و بر اساس آن، خرید پرده زبرا را انجام دهید.

دوام و طول عمر بالا، نصب آسان، سهولت در نظافت و نگهداری، امکان نصب پرده زبرا به صورت مکانیزه با ریموت کنترل، قابلیت رول شدن به منظور تنظیم کردن نور داخل اتاق و تنوع بالای طرح و رنگبندی از مزایای مهم و قابل توجه پرده های زبرا محسوب می شوند. متناسب با فضای دکوراسیون و ابعاد پنجره ها، سفارش خرید پرده های زبرا را داشته باشید.

خرید پرده زبرا با بهترین قیمت

تنوع پرده های تزئینی بسیار است و امکان خرید لوردراپه  و خرید پرده زبرا با قیمت ارزان و کیفیت بالا و طرح های جذاب و لاکچری برای علاقه مندان این نوع پرده فراهم است. قیمت پرده زبرا به ابعاد، طرح و جنس آن بستگی دارد. پیش از خرید انواع پرده زبرا بررسی دقیق این نکات نیاز و ضرورت دارد، تا بتوانید بهترین پرده زبرا را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان تهیه کنید.

جهت راهنمایی و سفارش خرید اینترنتی پرده زبرا می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی رونیا تماس حاصل فرمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()