پرده زبرا نوعی پردۀ فانتزی است که به سبک خاصی طراحی شده است و در سطح جهان علاقه مندان زیادی دارد. پرده های زبرا با نام پرده دبل رول نیز شناخته می شوند. سبک طراحی این نوع پرده، ترکیبی از پرده های شید رول و همچنین پرده های کرکره ای است که مجهز به دو لایه موازی از جنس تور و پارچه می باشد. لذا جهت عبور نور از پرده، قابلیت تغییر زاویه بین لایه ها و نوار میانی پرده وجود دارد. این نکته تأثیر مستقیم بر روی زیبایی و میزان نوردهی پرده های زبرا دارد. فروش پرده زبرا به صورت آماده و یا سفارشی صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های پرده زبرا می پردازیم.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع پردۀ تزئینی در ابعاد و طرح های مختلف و قیمت مناسب در سراسر کشور می باشد. جهت سفارش محصول مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش رونیا تماس حاصل فرمائید.

خرید انواع پرده زبرا

پرده زبرا از سبک های جدید طراحی پرده محسوب می شود و ساختار اصلی این نوع پرده را جنس تور و پارچه تشکیل می دهد و به صورت زبرا یا همان راه راه طراحی شده و به صورت یکی در میان پارچه و تور مورد استفاده قرار گرفته می شود. پرده زبرا ترکیبی از پرده های شید رول، پرده کرکره ای و پرده های توری است و امکان طراحی آن در رنگبندی مختلف وجود دارد. به دلیل انعطاف پذیری در طراحی پرده های زبرا، می توان متناسب با سبک و طیف رنگی دکوراسیون داخلی سفارش ساخت پرده زبرا و یا خرید آن را داشته باشید.

امروزه تنوع سبک طراحی پرده های زبرا افزایش یافته است و شاهد فروش انواع پرده زبرا چاپی، پرده زبرا ساده، پرده زبرا گلدوزی، پرده زبرا پلیسه، پرده زبرا کلاسیکی، پرده زبرا طرح چوب و سرمه دوزی و غیره در سطح کشور می باشیم. بنابراین افراد مختلف، متناسب با سلایق متفاوت می توانند سفارش خرید پرده های زبرا را در ابعاد و طرح های مختلف داشته باشند.

انتخاب نوع و طرح پرده نقش بسزایی بر روی زیبایی و جلوۀ دکوراسیون داخلی ساختمان دارد و همواره عموم مردم تلاش می کنند با بررسی فاکتورهای متعددی چون رنگبندی مبلمان، سرویس خواب، فرش، کابینت، وسایل دکوری و رنگ دیوار و سقف، انتخاب و خرید پردۀ سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک و غیره را خریداری کنند.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا یکی از عرضه کنندگان مطرح در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون همچون انواع پرده زبرا، پرده شید، پرده کرکره چوبی و دیگر لوازم دکوراتیو در طرح های متنوع می باشند.

قیمت پرده زبرا

قیمت خرید پرده زبرا چاپی به جنس، طرح و ابعاد آن بستگی دارد. امکان خرید پرده زبرا با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای علاقه مندان این نوع محصول فراهم است. نصب پرده های زبرا به راحتی صورت می گیرد و به سهولت می توان سطوح پرده را تمیز کرد و آلودگی های سطحی ناشی از گرد و خاک را تمیز نمود. توجه داشته باشید باز و بسته کردن این نوع پرده های تزئینی به سادگی انجام می شود و افراد متناسب با ابعاد پنجره ها می توانند سفارش ساخت پرده زبرا را مطابق با طرح مورد پسند خود داشته باشند.

ساختار عملکرد پرده زبرا با استفاده از زنجیر است که امکان جابجایی و تغییر زاویۀ لایه های پرده را میسر می سازد و بدون اینکه تمایل به جمع کردن پرده را داشته باشید، می توانید میزان نور عبوری از آن را تنظیم کنید.

جهت سفارش آنلاین پرده زبرا با قیمت ارزان، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا داشته باشید و سفارش خرید خود را با اطمینان ثبت کنید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()