پرده کرکره ای

یکی از پرده های بسیار معروف و پر فروش در دکوراسیون داخلی ، پرده کرکره ای می باشد. این پرده ها به دلیل استفاده ی بسیار آسانی که دارند مورد توجه افراد قرار گرفته است. با استفاده از پرده کرکره ای می توان میزان شدت نور تابیده شده را کنترل کرد. پرده های کرکره ای به صورت افقی طراحی شده اند که می توانید آن را در حالت های باز ، نیمه باز و بسته تنظیم کنید. این پرده ها بسیار کاربردی و زیبا هستند. این پرده ها علاوه بر این که کاربرد بسیار ساده ای دارد، در زیباسازی محیط تاثیرات بسیار زیادی خواهد گذاشت زیرا در طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی ، پرده کرکره ای را خریداری نمایید. برای خرید انواع پرده های کرکره ای به سایت فروشگاهی رونیا مراجعه کنید و انواع پرده های زیبا و با کیفیت را خریداری نمایید.

پرده کرکره ای به طور کلی در جنس های چوبی و آلومینیومی به فروش می رسد که می توانید هر یک را انتخاب کنید. نام دیگر پرده کرکره ای ، کرکره سوئدی است.

پرده کرکره ای  چوبی:

این پرده ها در سایز های 25 و50 میل ساخته شده اند. استفاده از این پرده ها ابتدا در سازمان ها و ادارات بسیار مشاهده می شد اما امروزه به دلیل کارایی راحت و زیبایی ،این نوع پرده ها ر ا در منازل نیز استفاده می کنند.

پرده کرکره ای آلومینیومی:

پرده کرکره ای نوعی دیگر از پرده های کرکره ای می باشند که در سایز های 16، 25  50میلی متر می توا ن آن ها را خریداری کرد. تنوع طرح و رنگ در این نوع پرده ها بسیار بیشتر از نمونه های چوبی می باشد. این پرده ها را نیز می توان برای ادارات و سایر مکان ها به کار برد. پرده فلزی یا آلومینیومی قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های چوبی دارند.

خرید پرده کرکره ای با کیفیت

برای خرید پرده کرکره ای باید به کیفیت آن دقت کنید. کیفیت این پرده ها بسیار مهم بوده و اگر در کیفیت بالایی آن را خریداری کنید، طول عمر بیشتری هم خواهد داشت. خرید از مراکز معتبر به شما این اطمینان را می دهد که پرده کرکره ای تهیه شده دارای کیفیت مطلوبی می باشد بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت رونیا انواع پرده کرکره ای زیبا و باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه کنید.

مزایا و معایب پرده کرکره ای فلزی

باید توجه داشته باشید که هر یک از پرده کرکره ای در کنار مزایایی که دارد ممکن است معایبی هم به همراه داشته باشد.

مزایای پرده کرکره ای فلزی

پرده کرکره ای در نوع فلزی مقاومت بسیار بالایی در مقابل نور خورشید را دارد و ماندگاری خوبی را از خود نشان می دهد بنابراین می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای منازل ، ادارات و.. باشد.

شستشو یا گردگیری آسان از دیگر مزایای پرده کرکره ای فلزی می باشد که شما می توانید با استفاده از یک دستمال نم دار این پرده را گردگیر نمایید.

نصب آسان و سریع از دیگر مزایای استفاده از پرده کرکره ای فلزی می باشد.

شما می توانید این پرده ها را در رنگ های مختلف تهیه کنید که زیباتر به نظر رسد.

تنظیم نور یکی از مزایای دیگر استفاده از پرده کرکره ای فلزی می باشد.

قیمت خرید پرده فانتزی و کرکره ای در نوع فلزی نسبت به نمونه های دیگر مناسب تر می باشد.

معایب پرده کرکره ای فلزی

قیمت بالا برای سرویس از معایب این نوع پرده ها می باشد.

قیمت حداقلی ثابت برای پرده های کوچک تر از یک و نیم متر به صورت یکسان می باشد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()