پوستر دیواری نوع متفاوتی از محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری محسوب می شود. با استفاده از این نوع دیوارپوش می توان زیبایی خاصی در دکوراسیون ایجاد نمود که به واسطۀ کاغذهای دیواری قدیمی میسر نمی باشد چون یک سری تفاوت های کلی نسبت به یکدیگر دارند. رونق خرید و فروش پوستر دیواری به دلیل چاپ تصاویر سه بعدی است که بر روی کاغذِ کاغذ دیواری صورت می گیرد. در واقع نصب پوستر دیواری سه بعدی یک طرح کامل را به مخاطبان نشان می دهد و این در حال است که کاغذ دیواری معمولی از تکرار تصاویر به صورت اریب، افقی و عمودی تولید می شوند. افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا تجربۀ خرید پوستر دیواری زیبا و شکیل را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور یکی از پخش کنندگان معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از قبیل پوستر دیواری و کاغذ دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک در سطح بازار داخل می باشد. این مجموعه با هدف سهولت در خدمات رسانی به مشتریان، شرایط ایده آلی را برای خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان برای آنان فراهم کرده است.

خرید پوستر دیواری با کیفیت

خیلی از افراد علاقه مند به نصب کاغذ دیواری و پوستر بر روی دیوار بجای نقاشی کردن می باشند چون زحمت کمتری دارد و می توان طرح های زیبا و متنوعی را بر روی دیوار نصب نموده و از جلوۀ آنها برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده نمود. البته تنوع طرح پوسترهای دیواری مدرن و کلاسیک بسیار است و طرفداران خرید پوستر به راحتی می توانند متناسب با رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی و قیمت، انتخاب پوستر دیواری مورد پسند خود را انجام دهند.

فروش پوستر دیواری به صورت رولی و تکه ای صورت می گیرد و نصب کردن آن نیاز به دقت و مهارت دارد. در واقع کوچکترین آشغال زیر سطوح پوستر باعث برآمدگی آن می شود. به این ترتیب نصاب پوستر دیواری با در اختیار داشتن تجربه به سهولت می توانند در مدت زمان کوتاهی عملیات نصب پوستر و کاغذ دیواری را برای کلیۀ سطوح انجام دهند.

تنوع طرح پوسترهای دیواری بسیار است و این مسئله به افراد کمک می کند که متناسب با موقعیت مکانی و کاربردی که دارند، انتخاب و خرید پوستر دیواری را انجام دهند. به طور کلی نصب پوستر می تواند نقش بسزایی در زیبایی نمای دکوراسیون خواهد داشت و بسیار چشمگیر خواهد بود و چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند. برای بهاء دادن به نمای دکوراسیون می توان با نصب پوستر دیواری سه بعدی طرح طلایی و نقره ای می توانید شکوه خاصی به نمای دکوراسیون ببخشید و تزئین دکوراسیون را به سمت و سوی دکوراسیون لوکس و لاکچری سوق دهید.

جهت سفارش انواع پوستر دیواری می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید. در این صورت خریدار با مقایسۀ محصولات فروشگاه از نظر طرح و قیمت می توانند در انتها سفارش خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

نکات مهم تعیین قیمت پوستر دیواری

قیمت خرید پوستر دیواری چهره و...  به فاکتورهای مهمی چون جنس کاغذ، طرح و ابعاد آن بستگی دارد. در این صورت علاقه مندان خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان، این محصول را تهیه نموده و جهت تزئین دکوراسیون پذیرایی، اتاق خواب، سالن مدیریت، سالن انتظارات، اتاق میهمان، اتاق کودک و دیگر قسمت های ساختمان استفاده نمایند.

امروزه فروش پوستر دیواری سه بعدی قابل شستشو مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. بدین ترتیب افرادی که نگران نحوۀ تمیز کردن سطوح پوستر بودند، به سهولت می توانند با استفاده از دستمال مرطوب و نم دار، گرد و خاک و لکه های سطوح کاغذ دیواری سه بعدی را پاکیزه نمایند.

اگر فرصت کافی برای رفتن به بازار را ندارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین پوستر دیواری ارزان خریداری کنید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()