جاکفشی یکی از وسایل منزل است که به منظور نگهداری کفش و لوازم مرتبط با آن مورد استفاده قرار گرفته می شود. با آپارتمان نشینی، خیلی از افراد دغدغۀ قابل توجهی نسبت به کفش های موجود در جلوی درب منزل خود را دارند. در همین راستا تولیدکنندگان تجهیزات لوازم خانگی چوبی، توانستند با خلاقیت انواع جا کفشی را تولید نموده و به بازار مصرف عرضه کنند. بدین وسیله شاهد فروش انواع  جاکفشی با جنس و طرح های مختلف در سطح کشور می باشیم. با استفاده از این وسیله، دیگر نیاز نیست دغدغه ای نسبت به محل نگهداری کفش و دمپایی در مقابل درب داشته باشید و فضای پیرامون درب آپارتمان را تمیز و مرتب نگه دارید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات لوازم خانگی چوبی است که توانسته در تهران فعالیت خود را آغاز کند. این مجموعه در لیست محصولات فروشگاه، عرضۀ انواع جاکفشی را نیز انجام می دهد.

فروش جاکفشی در مدل های متنوع

با توجه به استقبالی که نسبت به وسیلۀ جا کفشی صورت گرفته شد، بیش از گذشته بر تنوع طرح جاکفشی افزوده شده است. افرادی که قصد خرید جاکفشی دارند، به راحتی می توانند مناسب ترین نوع جا کفشی را متناسب با ظرفیت و ابعاد آن خریداری نمایند. در این صورت بهتر می توانند، متناسب با فضایی که در اختیار دارند، جاکفشی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری کنند.

یک سری نکات مهم مرتبط با خرید جاکفشی وجود دارد که توجه به آنها بی اهمیت نیست و می تواند راهنمای خرید شما باشد. ابعاد، تعداد طبقات، سایز عرض طبقات و طرح کلی از مهمترین واردی هستند که نقش مهمی در انتخاب و خرید جاکفشی ارزان و گران خواهد داشت. با در اختیار داشتن جا کفشی در منزل دیگر نگران محل نگهداری آنها و همچنین بی نظمی در مقابل درب و سرایت بیماری و آلودگی های کفش به داخل منزل نخواهید بود.

با توجه به اینکه از جاکفشی در طول روز برای تعداد دفعات زیادی استفاده می شود، تا کفش گذاشته و یا برداشته شود. مهم است که هنگام خرید جا کفشی، یراق آلات به کار رفته در ساخت آن، کیفیت بالایی داشته باشند. بدین ترتیب شاهد فروش انواع جاکفشی با طرح های پله ای، سلطنتی، دو درب، سه درب، سنتی، با نشیمنگاه، همراه با جالباسی و غیره در سطح بازار می باشیم. بنابراین افراد مختلف بر مبنای سلیقۀ شخصی، فضای خالی که در اختیار دارند، سبک دکوراسیون و قیمت انتخاب و خرید جاکفشی مورد پسند خود را انجام می دهند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش لوازم خانگی و اداری است که توانسته بر حسب نیاز بازار، محصولات متنوعی را در لیست محصولات فروشگاه در اختیار مشتریان قرار دهد.

خرید جاکفشی ارزان

قیمت جاکفشی به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، مدل و جنس بدنۀ آن بستگی دارد. عرضۀ جاکفشی در مدل های مختلف، موجب می شود تا افراد مختلف بتوانند با جاکفشی با کفیت ارزان خریدای کنند. هنگام خرید جاکفشی توجه به تعداد دفعاتی که درب جاکفشی ممکن است در طول شبانه روز باز شود و تعداد اعضای خانواده مد نظر قرار گرفته شود چون جاکفشی که خریداری می کنید، باید استحکام و یراق آلات با کیفیتی داشته باشد. بدین وسیله تحمل باز و بسته شدن درب و کشو را برای تعداد دفعات زیاد داشته باشد. به طور کلی خرید جاکفشی سلیقه ای است و افراد مختلف می توانند بر اساس توان مالی با قیمت مناسب و کیفیت بالا جاکفشی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

جهت خرید آنلاین جاکفشی و  خرید کفی تخت دونفره می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا داشته باشید و پس از مقایسۀ انواع جاکفشی، محصول مورد نظر خود را به صورت تضمین شده خریدای کنید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()