پارکت ریشه ای فرانسوی داشته و در ابتدا در اروپا از این کفپوش برای جلوگیری از ورود سرما استفاده می شد. کم کم پارکت به یک کفپوش پر طرفدار تبدیل شد و در کشور های مختلف از این وسیله برای تزئینات داخلی استفاده شد. امروزه پارکت ها در کشور ما نیز استفاده ی بسیاری دارند و به دلیل کارایی بسیار خوبشان افراد زیادی از آن استفاده می کنند. یکی از مزیت های بسیار خوب پارکت ها ، این است که برخلاف سنگ ها که نصب بسیار دشواری دارند ، به راحتی نصب می شوند. فروشگاه دکور آفیس ارائه دهنده ی فروش انواع پاکت و سایر محصولات دکوراتیو می باشد.

پارکت ها بسیار زیبا می باشند و در طرح های مختلفی به تولید می رسند . شکل های پارکت مربع، مستطیل، لوزی می باشد. پارکت ها از چوب درختان مختلف مانند بلوط، افرا، زبان گنجشک، گردو و.... به تولید می رسد.

پارکت کفپوشی است که از چوب به صورت صفحات نازک ساخته می شود. پارکت در نوع معمولی به صورت الوار هایی می باشد.

پار کت ها را می توانید در انواع دکوراسیون ها مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از پارکت می توانید عایقی بسیار مناسب را بر روی کف ایجاد کنید. برای منازل، مکان های اداری و تجاری و... می توان از پارکت ها استفاده کرد.

فروش پارکت

پارکت ها توسط فروشندگان زیادی به فروش می رسد. هر یک از فروشندگان انواع مختلفی از پارک ها را با کیفیت های گوناگون به فروش می رسد که قیمت های مختلفی را در نظر می گیرند.

پارکت با چوب درخت بلوط

چوب بلوط یکی از مقاوم ترین و باد وام ترین چوب ها است که برای ساخت پارک ر نظر گرفته می شود. همچنین این چوب بسیار زیبا بوده و از چوب بلوط برای ساخت انواع لوازم خانگی استفاده می شود. فروشگاه دکور افیس فروش انواع پارکت های باکیفیت را با قیمت ارزان انجام می دهد.

پارکت با چوب درخت افرا

چوب درخت افرا یکی از چوب هایی است که برای ساخت پارکت مورد استفاده قرار می گیرد. از چوب درخت افرا لوازم دیگری از جمله ویالون، گیتار، پیانو و.... ساخته می شود. رنگ این چوب روشن بوده و زیبایی بسیاری دارد. به سایت دکور آفیس مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید.

پارکت با چوب درخت راش

پارکت هایی که با استفاده از چوب درخت راش ساخته می شوند، دوام  استحکام بسیار بالایی دارد. بنابراین یکی از چوب هایی که می توان برای ساخت پارکت ها در نظر گرفت ، چوب درخت راش می باشد. برای ساخت پارکت ابتدا باید چوب را تکه تکه کرد و سپس چوب طی فرایندی بخار پز می شود و سپس خشک می گردد. پارکت به دست آمده از چوب راش می تواند برای محیط های پر رفت و آمد مناسب باشد بنابراین یکی از پرکاربرد ترین چوب ها در تولید پارکت ها می باشد. چوب افرا وزنی سبک داشته  مناسب برای کفپوش می باشد. برای خرید کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

پارکت با چوب درخت گردو

چوب گردو یکی از مقاوم ترین چوب ها برای ساخت پارکت می باشد. از چوب گردو در تولید انواع لوازم چوب استفاده می شود و کیفیت محصولات نهایی بسیار بالا خواهد بود. در کشور ما نیز از چوب درخت گردو استفاده ی بسیاری می شود. از چوب گردو در ساخت پارکت،مبل ، شطرنج ، کمد و... استفاده می شود و یکی از بدوام ترین چوب ها می باشد. فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشندگان معتبر  پارکت ها و لوازم تزئینات داخلی است که عرضه ی محصولات را به صورت مستقیم انجام می دهد و قیمت های مناسبی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()