کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر وسایل تزئنی است که با چسب مخصوص بر روی دیوار چسبانده می شود. کاغذ دیواری سه بعدی با نام پوستر دیواری نیز در سطح بازار شناخته می شود و تفاوت قابل توجهی با کاغذ دیواری ساده و معمولی دارد. در واقع طراحی و چاپ تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی به نمای طبیعی و واقعی تصاویر نزدیک است و همین مسئله موجب محبوبیت این نوع دیوارپوش در سطح جهان شده است. خرید و فروش  کاغذ دیواری سه بعدی به سبک های مختلف طراحی و چاپ می شوند. افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف چون ابعاد فضای دکوراسیون، ترکیب رنگ بندی وسایل موجود در محیط و سبک دکوراسیون و چیدمان وسایل اقدام به خرید کاغذ دیواری سه بعدی زیبا و شکیل نمایند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان عرضه کنندۀ تجهیزات و لوازم تزئینی دکوراسیون داخلی در تهران کسب و کار حرفه ای خود را آغاز کرده است و قادر به ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به مشتریان جهت خرید انواع لوازم دکوراتیو با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند.

فروش مدل های جدید کاغذ دیواری

همانطور که گفته شد، پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی نسل جدید محصولات کاغذ دیواری محسوب می شود. این نوع کاغذ دیواری با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته چاپ دیجیتالی چاپ می شود که امکان تبدیل عکس را به پوستر فراهم کرده است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به نصب تصاویر شخصی در ابعاد بزرگ در نمای دکوراسیون هستند، می توانند از این فرصت ایده آل برای سفارش چاپ کاغذ دیواری سه بعدی شخصی استفاده نمایند. برای مشاهدۀ طرح های متنوع کاغذ دیواری سه بعدی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دکور آفیس داشته باشید.

افرادی که قصد خرید کاغذ دیواری سه بعدی دارند، با مشاهدۀ آلبوم کاغذ دیواری در سبک های مختلف، سپس انتخاب خود را انجام می دهند. معمولاً تصور می شود که انتخاب پوستر یا کاغذ دیواری بر اساس سلیقه صورت می گیرد که البته به تنهایی کافی نیست چون فاکتورهای مهمی چون قیمت و تناسب رنگ تجهیزات موجود در دکوراسیون داخلی نیز حائز اهمیت می باشند.

از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به زیبایی و تنوع طرح این نوع دیوارپوش اشاره نمود که نمای واقعی از تصاویر را به بینندگان نمایش می دهد. پوستر کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل برخورداری از لایۀ pvc، قابل شستشو بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. علاوه بر آنکه در برابر پاره شدن مقاومت بالایی دارند و دارای طول عمر بالایی می باشند. البته توجه داشته باشید که هنگام خرید کاغذ دیواری، جنس کاغذ آن را مد نظر داشته باشید.

تصاویر کاغذ دیواری به صورت تکراری چاپ می شود ولی تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی به صورت کامل و موضوعی می باشد. به عنوان مثال کاغذ دیواری سه بعدی طرح شکوفه های درختان را تا کنون در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون مشاهده نمائید. خرید تابلو را از سایت انجام دهید. 

سفارش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی

با توسعۀ فضای اینترنت، مشاغل مختلف توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، شرایط مناسبی را جهت عرضۀ غیر حضوری محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم سازند. بدین ترتیب با مشاهدۀ محصولات در داخل فروشگاه های اینترنتی، پس از مقایسۀ آنها با یکدیگر می توانید در هر موقعیت مکانی و زمانی سفارش خود را ثبت نمائید. در حال حاضر فروشگاه دکور آفیس نیز با راه اندازی وب سایت رسمی خود، توانسته بستر مناسبی برای سفارش اینترنتی انواع کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر محصولات فروشگاه را برای مشتریان تهرانی و شهرستانی، با تضمین قیمت و کیفیت فراهم کند. بدین وسیله با اطمینان خاطر می توانید پس از مشاوره با کارشناسان مجرب، انتخاب و خرید کاغذ دیواری را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()