پارکت یکی از وسیله هایی است که برای پوشاندن کف از آن استفاده می شود. پارکت کفپوش هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارکت ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر یک در کیفیت های مختلفی هستند و می توان انواع پارکت ها را برای کف انتخاب نمود. پارکت ها در کل به دو نوع معمولی و پارکت لمینت تقسیم بندی می شوند.

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت یکی از کفپوش هایی است که برای پوشاندن و محافظت کردن از کف از آن استفاده می شود. با استفاده از  پارکت لمینت می توان عایق صوتی و حرارت را ایجاد کرد . پارکت لمینت کفپوشی است که به صورت صفحات نازکی بوده و برای کاور کردن سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. نصب پارکت اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود. این کفپوش زیبایی بسیار زیادی دارند بنابراین برای دکوراسیون داخلی جذابیت بسیاری خواهد داشت. در بسیاری از دکوراسیون های مدرن از این کفپوش بهره می برند. پارکت لمینت توسط کمپانی های مختلفی به تولید می رسد که هر در برند های مختلفی وجود دارند و می توانید انواع آن را خریداری نمایید. پارکت ها در میان کفپوش های دیگر مزیت های بسیاری دارند که این مزیت ها عبارتند از :

مناسب برای دکوراسیون های مختلف

از پارکت لمینت می توان برای هر دکوراسیونی بهره برد زیرا این کفپوش چوبی با دکوراسیون های مختلف هماهنگی لازم را دارد.شما می توانید برای مکان های اداری ، تجاری و یا مسکونی از این کفپوش استفاده کنید. خرید پارکت و پارکت لمینت را با قیمت های بسیار مناسب از فروشگاه دکور آفیس انجام دهید.

نصب آسان

پارکت لمینت دارای نصب راحتی می باشد و بدون کثیف شدن محیط و بدون کندن زمین می توان آن را اجرا کرد که این مزیت بسیار مهم این کفپوش به شمار می رود. پارکت لمینت برای نصب به چسب نیاز ندارد و به راحتی بر روی زمین قرار می گیرد و در زمان دلخواه نیز می توانید آن را به مکان دیگر انتقال دهید.

عایق مناسب

با استفاده از پارکت لمینت عایقی مناسب ایجاد خواهد شد که در برابر هدر رفتن انرژی ، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و همچنین این کفپوش نوعی عایق صوتی هم به شمار می رود.

زیبایی

پارکت ها به دلیل ساخته شدن از چوب حس طبیعت را در محیط زنده می کند و زیبایی بسیار زیادی را در دکوراسیون های مدرن ایجاد می نماید. بنابراین اگر شما هم به دنبال کفپوشی زیبا هستید، می توانید با مراجعه به سایت دکور آفیس انواع پارکت های زیبا و باکیفیت را خریداری نمایید.

نگهداری از پارکت ها

پارکت ها از آن جایی که از جنس چوب ساخته شده اند ، نسبت به آب و رطوبت حساس هستند البته در نوع پارکت معمولی این حساسیت بیشتر بوده و پارکت لمینت ها مقاومت بیشتری نسبت به نفوذ آب دارند. در زمانی که قسمتی از این کفپوش آسیب می بیند شما می توانید آن قسمت را تعویض نمایید. برای تمیز کردن سطح پارکت بهتر است از دستمال خیس و نم دار استفاده شود. باید در نگهداری پارکت ها دقت زیادی داشته باشید. اگر اشیائ نوک تیز با پارکت برخورد پیدا کند موجب خراش و یا آسیب به سطح آن خواهد شد بنابراین باید همواره از پارکت ها نگهداری نمایید. فروشگاه دکور آفیس انواع کفپوش پارکت ها را در کیفیت های بسیار بالا به شما عرضه می کند.

خرید پارکت لمینت

اگر می خواهید پارکت و یا پارکت لمینت را تهیه کنید باید حتما از نوع مرغوب آن را تهیه کنید. پس حتما از فروشندگان معتبر  خرید پارکت لمینت آلمانی را انجام دهید تا کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند عمر بالایی را داشته باشد.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 822
نمایش همه
علاقه مندی ها ()