پارکت از جنس چوب ساخته شده است و به عنوان کالایی برای تزئین نمای کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شود. کفپوش پارکت به دلیل ویژگی های ظاهری و فنی که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد، از گذشته تا به امروز قرار گرفته است. استقبال از خرید پارکت به دلیل زیبایی ظاهری، گرمی و صمیمیتی که در محیط پیرامون ایجاد می کند، تأثیرگذار است. طراحی پارکت به سبک و طرح های مختلف صورت می گیرد و این مسئله جذابیت و زیبایی کفپوش پارکت را دو چندان کرده است. پارکت به دلیل پوشش دهی کامل سطوح کف، نرم بودن و زیبایی ظاهری آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. طراحی  پارکت به نحوی است که گرمای خاصی به محیط دکوراسیون می بخشد و حس خوشایندی برای افراد ایجاد می کند.

فروشگاه دکور آفیس برای گسترش محصولات فروشگاه، توانسته خدمات عرضۀ انواع کفپوش پارکت و غیره را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد. جهت مشاهده و خرید پارکت می توانید نگاهی به محصولات دکور آفیس داشته باشید.

معرفی انواع پارکت و ویژگی های آن

کفپوش پارکت در مدل و متریال متفاوت ساخته می شوند که می توان به انواع پارکت لمینت و پارکت MDF اشاره نمود که از لایه های چوب فشرده تشکیل شده اند. ساختار پارکت طوری طراحی شده است که در فضای داخلی دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرد. تنوع کفپوش پارکت چوبی بسیار است و خیلی از افراد متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی، از زیبایی این کالا برای جلوه بخشیدن در نمای داخلی ساختمان استفاده می نمایند.

به طور کلی شاهد فروش پارکت چوبی و لمینت در سطح بازار هستیم. با توجه به ساختاری که هر کدام از آنها دارند، افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند متناسب با وضعیت دکوراسیون، بهترین پارکت مقاوم را خریداری کنند. نصب کفپوش پارکت می تواند فضای صمیمانه ای را در داخل ساختمان ایجاد کند و خیلی از افراد به همین دلیل به سمت و سوی خرید پارکت می روند. همانطور که گفته شد، پارکت چوبی به طور طبیعی از چوب درختان ساخته می شود و دارای یک سری نقاط ضعف و قوت است که در ادامۀ مقاله بدان می پردازیم. این در حالی است که پارکت لمینت و MDF از لایه های به هم فشردۀ چوب با چگالی بالا ساخته می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به دلیل تقاضای بازار داخل به کفپوش های مدرن و زیبا، توانسته با افزودن محصولات کفپوش پارکت، امکان خرید انواع پارکت با کیفیت عالی و دوام بالا را برای مشتریان فراهم کند. لذا جهت آشنایی عموم مردم با طرح های این نوع کفپوش، توانسته برخی از دسته بندی های مختلف پارکت را در وب سایت رسمی دکور آفیس قرار دهد.

فروش پارکت لمینت و مزایای آن

رونق فروش پارکت لمینت ضد آب به دلیل ویژگی های متنوع این محصول چون قیمت ارزان، کیفیت بالا، تنوع طرح، استحکام بالا، قابل شستشو بودن و غیره می باشد. علت استحکام بالایی که این نوع پارکت دارد، به دلیل استفاده از لایه های به هم فشردۀ چوب است که در ساخت آن به کار برده شده است و دارای مغز میانی HDF است که با لایه ای از PVC روکش شده است و امکان نفوذ آب را به داخل لایه های زیرین کفپوش غیر ممکن می سازد.

این در حالی است که پارکت چوبی که به طور مستقیم از چوب درختان ساخته شده اند، از مقاومت کمتری نسبت به آب و رطوبت برخوردار هستند و این عامل موجب شده تا تولیدکنندگان کفپوش پارکت را وادار به ساخت و عرضۀ انواع پارکت لمینت با دوام نماید.

برای اطلاع از قیمت پارکت می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کفپوش پارکت با قیمت ارزان و مناسب در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()