پارکت نوعی کفپوش است که از جنس چوب درختان ساخته می شود. امروزه شاهد فروش انواع پارکت در طرح های مدرن و کلاسیک به سبک های مختلف در سرتاسر جهان می باشیم. محبوبیت کفپوش پارکت به دلیل زیبایی ظاهری و استحکام آن است. ساخت پارکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و تولیدکنندگان با کسب تجربه توانسته اند موفق به ساخت انواع پارکت لمینت علاوه بر پارکت چوبی شوند. در ادامۀ مقاله به ویژگی های هر کدام از کفپوش پارکت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید، تا اطلاعات جامعی را در رابطه با این محصول پر کاربرد بدست آورید. با گذشت زمان عموم مردم تلاش می کنند که از تجهیزات دکوراتیو مدرن در نمای دکوراسیون استفاده نمایند. به طبع آن شاهد فروش پارکت و دیگر محصولات رایج کفپوش در فروشگاه های سطح کشور می باشیم. 

برای مشاهدۀ کفپوش های پارکت می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دکور آفیس داشته باشید. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و دیگر عوامل مرتبط، سفارش پارکت مورد پسند خود را انجام دهند.

موارد اصلی در انتخاب و خرید پارکت

پارکت به عنوان یکی از انواع کفپوش مدرن و لاکچری محسوب می شود. به عبارتی این نوع کفپوش از نظر طراحی و شکل ظاهری که دارد، مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته است. همچنین گام برداشتن بدون کفش بر روی پارکت، به فرد حس راحتی می دهد و این تجربه را نمی توان بر روی دیگر کفپوش ها احساس کرد. انتخاب و خرید پارکت به صورت سلیقه ای است، البته در عین حال موارد مهمی چون کیفیت، قیمت و سطح روشنایی فضای دکوراسیون نیز تأثیر قابل توجهی بر روی انتخاب پارکت خواهد داشت.

پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع کفپوش پارکت محسوب می شوند. پارکت چوبی به دلیل اینکه به طور مستقیم از چوب درختان ساخته می شود از قیمت بالا برخوردار است ولی از نظر شکل ظاهری، نمای فوق العاده ای دارد. لیکن پارکت لمینت را از لایه های به هم فشردۀ چوب یا همان مغزی HDF ساخته می شود و در انتها با لایه ای از جنس PVC پوشانده می شود. بدین وسیله در برابر نفوذ آب به داخل لایۀ میانی پارکت جلوگیری شود. در عین حال از قیمت ارزان و مقاومت بالا برخوردار است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه کفپوش پارکت می توان به نگهداری و نظافت آسان این نوع کفپوش اشاره نمود. البته دوام بالای این نوع کفپوش در برابر ضربات و برخورد اجسام نوک تیز بیش از پیش نظر مردم را به خود جذب کرده است.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند فروش پارکت لمینت آلمانی است، که توانسته در لیست محصولات، فروش انواع کفپوش پارکت را نیز داشته باشد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پارکت

با توجه به مطالبی که از ابتدای مقاله به آنها اشاره نمودیم، قیمت پارکت به فاکتورهای مهمی چون طرح، جنس، کیفیت و ابعاد آن بستگی دارد. با این تفاسیر شاهد فروش کفپوش پارکت ارزان و گران با طرح های متنوع و شکیل در سرتاسر کشور می باشیم. افراد متعددی می توانند با سلایق متفاوت از ویژگی های این نوع کفپوش برای بهبود سطح رفاه زندگی خود، بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که پارکت های لمینت از دوام بالایی برخوردار است، البته برند و نحوۀ نگهداری پارکت نیز به نوبۀ خود بر روی طول عمر مفید پارکت تأثیرگذار خواهد بود.

پارکت لمینت ضد آب را می توان در مدل و برندهای مختلف خریداری نمود. لذا افراد مختلف می توانند با قیمت ارزان، کیفیت بالا از زیبایی پارکت های لاکچری و مدرن برای تزئین دکوراسیون استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون کفپوش، دیوارپوش، آسمان مجازی و غیره فعالیت نموده و محصولات با کیفیت به فروش می رساند.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()