تابلو تزیینی یکی از وسایل زیبا برای تغییر در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. نصب تابلو در نمای دکوراسیون ساختمان، جلوۀ خاصی به فضا می بخشد چون هر کدام از تابلوهای تزئینی نمای خاص و ویژه ای نسبت به یکدیگر دارند که باعث زیبایی و تمایز قابل توجه آنان می شود. عموم مردم از گذشته های دور تا کنون، با خرید تابلو تزیینی تلاش می کنند که سلیقۀ شخصی خود را به صورت تابلوی تزیینی به مخاطبان نشان دهند. به عنوان مثال نصب تابلو تزیینی مناظر طبیعی، نشان دهند، علاقه مندی فرد به زیبایی های طبیعت است. به طور کلی انتخاب و خرید  تابلو تزئینی در نگاه عموم افراد ساده می باشد ولی دارای یک سری نکات مهم است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ و معتبردر حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته برای تکمیل لیست محصولات فروشگاه، فروش انواع تابلو تزیینی را قرار دهد.

فاکتورهای مهم خرید تابلو تزیینی

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، علاوه بر زیبایی، فاکتورهای مهمی چون ابعاد دیوار، ترکیب رنگ بندی تجهیزات دکوراسیون و همچنین قیمت تأثیر قابل توجهی بر انتخاب و خرید تابلو تزیینی دارد. در واقع فرد به تنهایی سلیقۀ شخصی را ملاک خرید تابلو برای نمای دکوراسیون نمی کند. در نظر گرفتن فاکتورهای دیگر ضرورت بسیار دارد و حائز اهمیت است. متناسب با دیوار با ابعاد کوچک، خرید تابلو کوچک و متناسب بیشترین جلوه را خواهد داشت و این مسئله به صورت بالعکس نیز صادق است.

با پیشرفت تکنولوژی و تعدد متدهای نقاشی بر روی بوم و همچنین دستگاه های چاپ، شاهد عرضه و فروش انواع تابلو تزیینی مدرن و کلاسیک در طرح های شکیل و مجلل متناسب با سلایق هنری افراد مختلف می باشیم.

جهت مشاهدۀ برخی از انواع تابلو تزیینی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه طی سال ها فعالیت حرفه ای، توانسته یکی از عرضه کنندگان مطرح در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران کسب و کار خود را راه اندازی نموده و ادامه دهد.

انواع تابلو خط، تابلو تزیینی گل، تابلو منظره طبیعی، تابلوهای تزیینی چند تکه ای، تابلو انتزاعی، تابلو کودکانه و فانتزی، تابلوهای مشاغل، تابلوهای چهره، تابلوی طرح برجسته و ... برخی از انواع تابلو تزیینی موجود در سطح بازار هستند. متناسب با فاکتورهایی که بدان اشاره نمودیم، می توانید با ایده های خلاقانه و توان مالی، از زیبایی هر کدام از تابلوهای تزیینی برای ایجاد تغییر و همچنین زیبایی در دکوراسیون استفاده نمائید.

جهت دریافت لیست قیمت خرید تابلوهای تزیینی مانند خرید تابلو گرافیکی می توانید به صورت اینترنتی با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات لازم، قادر به ارائه بهترین محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به سفارش دهندگان می باشد.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()