کاغذ دیواری سه بعدی نسل جدید محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری محسوب می شود. این نوع کاغذ دیواری از نظر شکل ظاهری و جنس متفاوت از کاغذ دیواری ساده است و طرفداران زیادی در سرتاسر کشور دارد. با استفاده از کاغذ دیواری می توان تغییرات چشمگیری در قسمت های مختلف نمای داخلی دکوراسیون بوجود آورد چون تنوع طرح و جلوۀ تصاویر این نوع کاغذ دیواری نسبت به نسخه های قدیمی بسیار است و از زیبایی خاصی برخوردار هستند. کاغذ دیواری سه بعدی با نام پوستر دیواری شناخته می شود و از نظر طراحی بسیار متفاوت است چون تصاویر چاپ شده، جلوه ای از تصاویر واقعی هستند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب، توانسته در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز کند. در این مجموعه بر حسب نیاز بازار، انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی را در طرح های بسیار زیبا و جذاب به فروش می رساند.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و کلاسیک

استقبال از فروش کاغذ دیواری سه بعدی و کلاسیک به دلیل وجود تنوع طرح این محصول است. کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، کاغذ دیواری سه بعدی طرح مناظر طبیعی، کاغذی دیواری سه بعدی مجسمه ای، کاغذ دیواری سه بعدی انتزاعی و ... برخی از طرح های رایج کاغذ دیواری محسوب می شوند. افرادی که علاقه مند به ایجاد تنوع در نمای دکوراسیون هستند و بتوانند حال و هوای محیط زندگی و کسب و کار خود را تغییر دهند، می توانند از مزایای پوستر دیواری سه بعدی استفاده کنند.

امروزه با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته، امکان تبدیل عکس به کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد. به همین دلیل شاهد فروش انواع پوستر دیواری در طرح های بسیار جذاب و لاکچری در سراسر جهان می باشیم. همچنین استفاده از خلاقیت و ایجاد سایه و روشن در طراحی گرافیکی تصاویر، باعث می گردد که تصاویر فوق العاده ای را بر روی کاغذ دیواری چاپ نمود، که جذابیت فوق العاده ای نسبت به تصاویر ساده داشته باشند و افراد با نگاه کردن به آنها، می توانند خود را در همان موقعیت تصور کنند.

به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به نصب کاغذ دیواری سه بعدی در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون منزل و محیط کاری می باشند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس سال های متوالی است که از آغاز فعالیت کاری خود، در عرصۀ فروش انواع دیوارپوش و کفپوش فعالیت می کند و می توانند شما را برای خرید بهترین محصول راهنمایی کنند.

خیلی از افراد خواستار نصب پوستر دیواری در نمای دکوراسیون هستند چون علاوه بر داشتن تصاویر زیبا، قابلیت شستشو، استحکام در برابر تابش نور خورشید، ضد حساسیت، ضد حریق و مقاوم در برابر پاره شدن می باشند. امروزه بیش از گذشته افرادی هنگامی که تمایل به تغییر در نمای دکوراسیون دارند، از جلوه و ویژگی های کاغذ دبواری سه بعدی لاکچری استفاده می کنند. چرا که نصب پوستر دیواری لوکس، می تواند تأثیر قابل توجهی بر ارزش و بهای ساختمان داشته باشد. به همین دلیل امزوره خیلی از محیط های اداری و تجاری و همچنین ساختمان های مسکونی که تمایل به افزودن جلال و جبروت در نمای دکوراسیون هستند، از زیبایی تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می کنند.

به طور کلی قیمت  فروش کاغذ دیواری سه بعدی به طرح، ابعاد و کیفیت کاغذ دیواری بستگی دارد. در این صورت شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان و گران می باشیم. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با موقعیت و تغییراتی که تمایل به بوجود آوردن آنها دارید، می توانند پوستر دیواری مورد نظر خود را سفارش دهند.

جهت سفارش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و از میان محصولات، مناسب ترین طرح را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()