چاپ پوستر دیواری توسط دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته صورت می گیرد. امروز قصد داریم به طور جامع، در یک مقالۀ اختصاصی به حوزۀ چاپ پوسترهای دیواری و تفاوت آن با کاغذ دیواری بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا نکات مهم خرید پوستر دیواری را شرح دهیم. گذشته های دور، برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق ها اقدام به نصب کاغذ دیواری می نمودند. با رونق و پیشرفت دستگاه های چاپ کاغذ دیواری و همچنین خلاقیت هنری، توانستند، امکان  چاپ پوستر دیواری  سه بعدی را فراهم کنند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت، در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون پوستر دیواری ساده و سه بعدی، کاغذ دیواری، دیوارکوب، انواع کفپوش، پردۀ چاپی و غیره می باشد. افرادی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی دارند، می توانند به طور کامل محصولات دکوراتیو مورد نیاز خود را به واسطۀ این فروشگاه، با قیمت ارزان، کیفیت بالا و تضمین شده خریداری کنند.

مشخصۀ چاپ پوستر دیواری

در ابتدای مقاله اشارۀ مختصر به موضوع چاپ کاغذ پوستر دیواری و تمایز آن با کاغذ دیواری داریم. چاپ تصاویر پوستر دیواری به صورت کامل صورت می گیرد، در حالی که چاپ کاغذ دیواری حاصل تکرار تصاویر در جهات مورب، افقی و عمودی است. بنابراین افرادی که قصد پوشش کامل سطح دیوار نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و غیره را دارند، می توانند از مزایای کاغذ دیواری استفاده نمایند.

این در حالی است که چاپ پوستر دیواری حاصل چاپ یک تصویر کامل است. در نتیجه امکان خرید و نصب پوستر دیواری برای قسمتی از نمای دیوار اتاق و سالن پذیرایی منزل میسر است. بدون شک می توانند زیبایی منحصربفرد و جذابی در نمای دکوراسیون بوجود آورند. خوشبختانه صنعت چاپ و فروش پوستر دیواری سه بعدی در ایران گسترش یافته است و برخی از مراکز عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، به صورت تخصصی قادر به عرضۀ این محصول می باشند.

در سال های اخیر خیلی از افراد طرفدار نصب دیوارپوش پوستر دیواری برای تزئین دیوار اتاق ها و سالن پذیرایی می باشند. چرا که از نظر طرح و ساختار متفاوت از کاغذهای دیواری قدیمی می باشند. با گذشت زمان و بهره گیری از دستگاه های پیشرفتۀ دیجیتالی چاپ و همچنین کاغذهای مقاوم، توانستند تحولی بزرگ در صنعت چاپ پوستر دیواری بوجود آورند. به همین جهت شاهد فروش انواع پوستر دیواری مدرن، کلاسیک، طرح نقاشی چهره، تلفیق نقاشی و خط نستعلیق، منظرۀ طبیعت، تصاویر مشاغل، تصاویر انتزاعی و غیره می باشیم. بنابراین افراد مختلف می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی، چیدمان وسایل و همچنین هزینه، مناسب ترین پوستر دیواری را انتخاب کنند. این محصول، بهترین گزینه برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون می باشد چون نیاز به پوشش کامل سطوح دیوار نیست.

جهت سفارش چاپ پوستر دیواری با تصاویر مورد دلخواه و قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید. دکور آفیس با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته امکان خرید آنلاین پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری کودک را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

چاپ پوستر دیواری ارزان

در حال حاضر امکان چاپ پوستر دیواری ارزان توسط عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی فراهم است. افرادی که قصد تغییر در دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودک، محیط اداری و تجاری و غیره دارید، می توانید از مزایای دیوارپوش پوستر دیواری استفاده نمائید. با توجه به اینکه پوستر دیواری سه بعدی در ابعاد مختلف عرضه می شوند، امکان خرید پوستر دیواری ارزان و نصب آن بر روی دیوار میسر است و می توان تغییرات چشم نواز و زیبایی در نمای قسمت های مختلف دکوراسیون ایجاد نمود.

اگر قصد چاپ سفارشی انواع پوستر دیواری را در طرح های متنوع دارید، می توانید با فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی ثبت نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()