چاپ پوستر دیواری به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری، طرفداران زیادی دارد. کاغذ دیواری و پوستر دیواری از جمله محصولات رایج دیوارپوش محسوب می شوند. البته دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر می باشند و در ادامۀ مقاله به این موضوع مهم می پردازیم. به طور کلی عموم مردم زیبایی را دوست دارند و همواره در صدد ایجاد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون محل زندگی و کسب و کار خود می باشند. با پیدایش و چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری، توانستند تحولی بزرگ در تزئین دکوراسیون نمای داخلی ساختمان بوجود آورند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون  چاپ پوستر دیواری و فروش انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوار کوب، انواع کفپوش و غیره می باشد.

تفاوت کلی چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری

در این قسمت قصد اشارۀ کلی به مبحث تفاوت کلی چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری داریم. چاپ تصاویر بر روی کاغذ دیواری از تکرار یک سری تصاویر به صورت افقی، عمودی و مورب صورت می گیرد. علاوه بر آنکه فروش کاغذ دیواری به صورت رولی است و هر کدام از رول ها، توسط افراد فنی مجرب، به صورت صحیح بر روی دیوار قرار گرفته می شوند و با چسب مخصوص به دیوار متصل می شود. امّا چاپ تصاویر پوستر دیواری به صورت یک تکه انجام می گیرد و به صورت چند تکه ای، در کنار یکدیگر چسبانده می شوند و در نهایت یک تصویر کامل را به نمایش می گذارد.

در حال حاضر توسط فروشگاه دکور آفیس، امکان چاپ سفارشی پوستر دیواری برای عموم مشتریان فراهم است. در واقع افرادی که علاقه مند به نصب پوستر دیواری با طرح خاص هستند، می توانند از این موقعیت فوق العاده برای تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمایند. امروزه شاهد تنوع چاپ پوستر دیواری در طرح و رنگبندی های مختلف هستیم. بدین وسیله افرادی که قصد تغییر در دکوراسیون نمای اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محیط آشپزخانه، لابی ساختمان، محیط اداری و تجاری دارند، می توانند از مزایای دیوارپوش پوستر دیواری سه بعدی استفاده نمایند.

نکات مهم چاپ پوستر دیواری سه بعدی

نکات مهم چاپ پوستر دیواری سه بعدی مرتبط به نحوۀ چاپ تصاویر است. به طور کلی پوستر دیواری همان کاغذ دیواری سه بعدی است و جلوۀ تصاویر به دلیل ماهیت چاپ سه بعدی، بسیار واقعی و طبیعی به نظر می رسد. خیلی از افراد به دلیل ویژگی های چاپ پوسترهای دیواری، علاقه مند به خرید و نصب پوستر در قسمت های مختلف نمای داخلی ساختمان هستند.

قابلیت شستشو، تنوع رنگ و طرح، نظافت آسان سطوح پوستر، مقاومت در برابر تابش نور آفتاب، استحکام در برابر پارگی و برخورداری از لایۀ PVC، تنوع قیمت و ... برخی از انواع ویژگی پوسترهای دیواری محسوب می شوند. اگر قصد سفارش چاپ پوستر دیواری مطابق با سلیقۀ شخصی خود را دارید، می توانید با کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید.

قیمت چاپ پوستر دیواری

سایز، جنس کاغذ و طرح از جمله موارد مهمی هستند که نقش بسزایی بر روی قیمت چاپ پوستر دیواری خواهد داشت. به طور کلی قیمت خرید پوستر دیواری سفارشی متفاوت از قیمت پوسترهای دیواری آماده می باشد. با توجه به مطالبی که بدان اشاره نمودیم، امکان سفارش چاپ پوستر دیواری ارزان برای علاقه مندان در سرتاسر کشور فراهم است. نکتۀ مهم دیگری که در رابطه با تزئین نمای دکوراسیون با پوستر مطرح می شود، ایجاد تغییر اساسی و جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی منزل، تنها با نصب پوستر دیواری در ابعاد کوچک می توانند این تنوع را ایجاد کنند.

برای خرید پوستر دیواری سه بعدی گل و... ، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()