میز ناهارخوری از دیگر میزهایی است که جزء وسایل خانه محسوب می شود. البته در داخل فضای رستوران، هتل ها، کافه و غیره نیز در طرح های مختلف قابل استفاده می باشد. خرید میز ناهارخوری نیز همچون سایر وسایل خانگی نیاز به رعایت یک سری نکات دارد که در این مبحث، قصد اشاره به برخی از آنها را خواهیم داشت، پس با ما همراه باشید. امروزه تنوع میز ناهارخوری نسبت به گذشته افزایش یافته است چون از متریال مختلف و خلاقیت هنری در طراحی و تولید انواع میز ناهارخوری استفاده می شود.

برخی از طرح های زیبا، کاربردی و شکیل میز ناهارخوری را می توانید در محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مشاهده نمائید. برای خرید میز ناهار خوری به سایت مراجعه کنید.

اهمیت فروش میز ناهارخوری

از گذشته تا کنون مرسوم است که اکثر خانواده ها در سرتاسر جهان برای صرف غذا، به دور میز می نشستند و غذای خود را میل می نمایند. چرا که تحقیقات پزشکی نشان داده که استفاده از صندلی بهتر از نشستن بر روی زمین می باشد و نیاز به خم کردن زانو و به اصطلاح چهار زانو نشستن نیست و فشار زیادی به زانو وارد نمی شود. البته این موردی که بدان ذکر شد، از نظر پزشکی بود ولی در حالت کلی، استفاده از میز ناهارخوری برای صرف غذا راحت تر می باشد.

با گذشت زمان، تولیدکنندگان لوازم خانگی چوبی تلاش نمودند، انواع میز ناهار خوری را در رنگبندی، طرح و متریال مختلف تولید نموده و در اختیار مشتریان محترم قرار دهند. بدین ترتیب افراد مختلف با سلایق متفاوت و هزینۀ در نظر گرفته شده، می توانند تجربۀ خرید میز ناهارخوری مناسب را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر در عرصۀ لوازم چوبی خانگی و اداری است. این مجموعه توانسته موفق به افزودن کالای میز ناهارخوری در محصولات چوبی خانگی گردد.

میز ناهارخوری استاندارد باید ملاک انتخاب شما باشد. مقصود از استاندارد، رعایت ارتفاع میز از سطح زمین و همچنین طرز قرار گرفتن دست بر روی میز می باشد که راحتی خود را حفظ نموده و موجب اذیت فرد نگردد. همچنین هنگام نشستن بر روی صندلی میز ناهارخوری باید کف پا به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود. خرید میز تلویزیون را با قیمت ارزان از سایت انجام دهید.

خرید میز ناهارخوری ارزان

قیمت میز ناهارخوری به طرح، جنس، ابعاد و تعداد نفرات بستگی دارد. به طور کلی انواع میز ناهارخوری دو نفره، چهار، 6، 8، 12 نفره و بیشتر می باشد که البته برای افرادی که از فضای کافی برخوردار نمی باشند، می توانند از مزایای میز ناهارخوری تاشو بهره مند شوند که کمترین فضا را اشغال می کند و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر از جمله افرادی هستید که زمان کافی برای گشتن در بازار را ندارید، می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، پس از مشاهدۀ انواع میز ناهارخوری موجود در این فروشگاه، به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را با قیمت ارزان ثبت نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()