آینه کنسول از جمله وسایلی است که برای دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاً محل قرارگیری آینه کنسول در سالن پذیرایی و یا راهرو است. البته در برخی از موارد در اتاق نیز قرار می دهند. معمولاً برخی از افراد برای داشتن آینه در ابعاد بزرگ، علاقه مند به خرید آینه کنسول و یا میز کنسول می باشند. البته می توانند یک سری وسایل تزئینی خود را چون قاب عکس، گلدان، آباژور و غیره را بر روی میز کنسول قرار می دهند. بدین وسیله بتوانند بر زیبایی نمای دکوراسیون ببخشند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب جزء یکی از فروشگاه های معتبر در عرضۀ تجهیزات و لوازم خانگی چوب است. برای خرید آینه کنسول، می توانید مراجعه ای به محصولات این فروشگاه داشته باشید.

سفارش اینترنتی آینه کنسول

با افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی، امکان سفارش اینترنتی و آنلاین آینه کنسول و سایر اقلام برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم است. بنابراین افرادی که علاقه مند به خریدهای آنلاین هستند، می توانند از این فرصت برای انتخاب و خرید اینترنتی آینه کنسول استفاده نمایند.

محل قرارگیری آینه کنسول می تواند تأثیر بسزایی در زیبایی و همچنین ابعاد فضا داشته باشد. به عنوان مثال قرار دادن آینه کنسول در رواهروهایی با ابعاد کوچک، می تواند خانه را بزرگ تر نمایش دهد. همچنین به حال و هوای خانه، صمیمیت خاصی می دهد. تنوع این محصول بسیار است و شاهد فروش آینه کنسول در ابعاد و طرح های شکیل، سلطنتی، مدرن و اسپرت می باشیم.

آینه کنسول چوبی از جمله میزهایی است که از گذشته تا به امروز، میهمان خانه های ایرانی می باشد و همواره در تلاش هستند که طرح های زیبا و شکیل تری نسبت به گذشته طراحی و عرضه کنند. همچنین توجه به قیمت آینه کنسول، عامل دیگری است که در طراحی و ساخت این میز توجه می شود. معمولاً میز یا همان آینه کنسول نسبت به میزهای معمولی گران است چون از نظر طراحی بسیار شکیل و مجلل است. البته بدان اشاره نمودیم، که امکان خرید آینه کنسول قیمت ارزان و اسپرت نیز برای مشتریان فراهم می باشد.

اگر قصد سفارش خرید آینه کنسول و  خرید مبل اداری با بهترین قیمت را دارید، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را مشاهده نمائید. از میان انواع آینه کنسول، امکان خرید تجهیزات چوبی قیمت مناسب برای خریداران امکان پذیر است.

قیمت آینه کنسول به ابعاد، جنس و همچنین مدل آینه کنسول بستگی دارد. در واقع ممکن است جنس میز کنسول از چوب گردو و یا توت باشد که هر کدام از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در نتیجه با قیمت متفاوت عرضه می شوند.

با مراجعه به وب سایت فروشگاهی بهسازان چوب، شرایط مناسبی برای خرید آینه کنسول ارزان برای متقاضیان در سرتاسر کشور فراهم است.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()