کمد لباس از دیگر وسایل چوبی است که نقش مهمی در نظم بخشیدن فضای اتاق خواب دارد. از گذشته تا به امروزه وسیله ای اختصاصی برای نگهداری پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد، که در حال حاضر توانسته اند انواع کمد لباس را طراحی و تولید نمایند. خوشبختانه صنعت تولید محصولات چوبی در داخل کشور از رونق بالایی برخوردار است چون یک سری افراد خلاق و توانمند در حوزۀ طراحی و ساخت وسایل چوبی فعالیت می کنند. در همین راستا، شاهد فروش کمد لباس در طرح های مختلف در سطح کشور می باشیم.

یکی از مجموعه های تولیدی بزرگ که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده، فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب است. این مجموعه توانسته به منظور افزایش محصولات چوبی که عرضه می کند، فروش انواع کمد لباس کشویی و ایستاده را در لیست محصولات خود داشته باشد.

نکات کلیدی انتخاب کمد لباس

برای خرید کمد لباس نیز باید فاکتورهای متعددی در نظر گرفته شود، تا تجربۀ بهترین خرید را داشته باشید. داشتن کیفیت بدنۀ اصلی کمد و یراق آلاتی که در ساخت کمد مورد استفاده قرار گرفته است، موارد مهم در انتخاب کمد لباس است. همچنین تعداد طبقات و بررسی کف کشوی لباس از نظر تحمل وزن نکات دیگری هستند که هنگام خرید کمد لباس کشویی باید مد نظر قرار گرفته شوند. این در حالی است که برای خرید کمد لباس ایستاده، ارتفاع کمد و فضای داخلی آن حائز اهمیت است. به طور کلی بررسی قسمت های مختلف کمد که مرتبط با دستگیره و یراق آلات به کار رفته در داخل کمد می باشند، ضرورت دارد چون نقش بسزایی در کارکرد و طول عمر مفید کمد لباس خواهد داشت.

پیش از مراجعۀ حضوری به بازار برای خرید کمد لباس با دوام، می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید و برخی از نمونه کارهای تولیدی بهسازان چوب را مشاهده نموده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

خرید کمد لباس ارزان

به طور کلی، قیمت  خرید کمد لباس درب ریلی و ساده به فاکتورهایی که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، بستگی دارد. به همین جهت، شاهد فروش کمد لباس با قیمت های مختلف در سطح بازار می باشیم. همواره توصیه می شود، در خرید کالایی، توجه به کیفیت محصول اولین گام در انتخاب آن کالا می باشد. با توجه به تولید و عرضۀ انواع کمد لباس، امکان خرید کمد لباس ارزان برای خریداران فراهم می باشد ولی در نظر گرفتن کیفیت کمد، به شما کمک می کند که مدت زمان طولانی بتوانید از آن کالا استفاده نمائید و این مسئله می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، قادر به انتخاب و خرید بهتر خواهید بود چون تمام ویژگی هایی که باید یک کمد لباس مناسب داشته باشد را در مشخصات مندرج در محصولات مشاهده نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()