مبل تختخواب شو از دیگر محصولات چوبی است که طراحی مدرن و امروزی دارد. این نوع مبلمان در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است چون فضای کمتری از اتاق را نسبت به خرید تخت خواب  اشغال می کند و زیبایی منحصربفرد به فضای اتاق می بخشد. علت اصلی طراحی و فروش مبل تختخواب شو ، اشغال نمودن حداقل فضای اتاق است. با استفاده از این نوع مبلمان، می توان تختخواب مناسبی را برای میهمانان، که شب می مانند فراهم نمود. 

برای انتخاب و خرید مبل تختخواب شو، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، برخی از مدل های رایج و متنوع این سبک از طراحی مبلمان را مشاهده نمائید.

هدف از خرید مبل تختخواب شو

به طور کلی، هدف از خرید مبل تختخواب شو، صرفه جویی در هزینه و عدم اشغال فضای زیاد است. با کوچک شدن خانه های آپارتمانی، خیلی از افراد که مجردی زندگی می کنند، می توانند با خرید مبل تختخواب شو، متناسب با فضای کوچکی که با آن روبرو هستند، بتوانند در طول روز مبل و هنگام شب، از تختخواب راحت برخوردار باشند.

همچنین اکثر محیط های درمانی چون بیمارستان ها، هتل ها و غیره برای آنکه بتوانند از فضای لازم به بهترین شکل استفاده کرده باشند، از مزایای مبلمان تختخواب شو در اتاق ها استفاده می کنند. همانطور که گفته شد، خیلی از افراد علاقه مند به انتخاب مبل تختخواب شو برای اتاق شخصی و یا سالن پذیرایی و مقابل تلویزیون هستند چون می توان بدین صورت بهینه سازی فضا را داشته باشید. علاوه بر آنکه بستر مناسبی را برای خوابیدن و استراحت کردن در مواقع لزوم، فراهم کرد.

با این تفاسیر، فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب توانسته در لیست محصولات چوبی مجموعۀ خود، عرضۀ انواع مبل تختخواب شو و  فروش صندلی گردان را در کنار مبلمان ساده داشته باشد. در این صورت افرادی که از فضای کم برخوردار هستند، می توانند تجربۀ خرید مبل تختخواب شو ارزان داشته باشند.

قیمت مبل تختخواب شو

مدل، نوع و میزان کیفیت جنس از موارد مهم تأثیرگذار بر قیمت مبل تختخواب شو محسوب می شوند. در نتیجه افرادی که قصد خرید مبلمان برای سالن پذیرایی و یا اتاق شخصی خود دارند، می توانند این سبک از طراحی مبلمان را انتخاب نمایند و از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنند. خرید مبلمان تخت خواب شو به افراد کمک می کند که هنگام تماشای تلویزیون در طول شبانه روز، در صورت نیاز به استراحت و به اصلاح لَم دادن، مبل را به صورت تختخواب نموده و بر روی آن استراحت کنند، چرا که در گذشته اکثر افراد در مقابل تلویزیون بر روی زمین به صورت درازکش می خوابیدند.

با توجه به نیاز بازار و وجود متقاضیان خرید مبل تختخواب شو، فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب در لیست محصولات خود، در طرح های مختلف، این سبک از طراحی مبلمان را دارد.  

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()