صندلی راک یکی از محبوب ترین انواع صندلی است که برای خیلی از افراد حس نوستالژی دارد. نحوۀ طراحی صندلی راک به نحوی است که دارای پایه های نیم دایره ای است و قابلیت تکان خوردن دارد. از این رو با نام های صندلی گهواره ای و صندلی راکینگ نیز در بازار شناخته می شود. همانطور که می دانید خرید صندلی راک سلیقه ای است و با نگاه به آن، یاد خاطرات گذشته که اکثراً مادربزرگ ها روبروی شومینه و یا ایوان بر روی صندلی گهواره ای نشسته و مشغول به کار بافتنی بودند، می افتیم.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان تولیدکننده و پخش کنندۀ محصولات چوبی، توانسته در لیست محصولات فروشگاه، همواره فروش صندلی راک را داشته باشد. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید صندلی راک هستند، می توانند به صورت غیر حضوری، مناسب ترین مدل این صندلی را سفارش دهند.

خرید صندلی خاطره انگیز راک یا همان گهواره ای

امروزه همانند گذشته، افرادی که قصد خرید صندلی راک را دارند، به دلیل حس آرامش و خاطره انگیز آن است. با گذشت زمان، طراحی ساخت صندلی راک یا همان صندلی گهواره ای دچار تغییر شده است و می توانید شاهد فروش صندلی راک با مکانیزم پاف دار و پارچه ای باشیم. چرا که در گذشته تنها صندلی راک چوبی عرضه شده و مورد استفاده قرار می گرفت ولی در حال حاضر تنوع طرح صندلی های راکینگ افزایش یافته است و افراد زیادی که علاقه مند به این نوع صندلی هستند و فضای لازم را برای قرار دادن آن دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنند.

خرید آنلاین صندلی راک

همانطور که گفته شد، با گسترش فضای اینترنت و فضای مجازی، برخی از افراد دیگر تمایل به سفارش اینترنتی مایحتاج خود می باشند. البته در رابطه با خرید وسایل دکوراسیون داخلی منزل و همچنین صندلی، میز، مبلمان و غیره نیز می شود. بهسازان چوب نیز به منظور توسعۀ کسب و کار خود و همچنین پاسخگویی به نیاز این قشر از افراد جامعه، توانسته یکی از اولین مجموعه هایی باشد که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، امکان خرید آنلاین صندلی راک و سایر محصولات فروشگاه خود را برای عموم مردم در اقصی نقاط کشور فراهم کند.

فراهم کردن بستر فروش آنلاین، به عموم افراد اجازه می دهد که بررسی بیشتری بر محصولات فروشگاه داشته باشد، علاوه بر آنکه وابسته به زمان و مکان خاصی نمی باشد و تمامی افراد می توانند سفارش اینترنتی خود را برای خرید صندلی راک و دیگر اقلام با قیمت ارزان و کیفیت بالا داشته باشند.

قیمت خرید تاب ریلکسی و صندلی راک به مدل و جنس صندلی بستگی دارد. در نتیجه به دلیل تنوعی که این محصول در فروشگاه های عرضه کنندۀ محصولات چوبی دارند، با قیمت های مختلف می توان تهیه نمود.

برای مشاهدۀ برخی از مدل های رایج صندلی گهواره ای می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()