میز تلویزیون یکی از وسایل اصلی در لوازم خانگی محسوب می شود. همانطور که می دانید برای تماشای تلویزیون، بهترین گزینه، تهیۀ میز است که بتوان LCD را بر روی آن قرار داد، تا زاویۀ مناسبی نسبت به چشمان و پوزیشن بدن داشته باشد. چرا که امروزه اکثر افراد بر روی مبل می نشینند و قرار دادن تلویزیون بر روی میز می تواند دید بهتری برای بیننده فراهم کند. با توجه به اهمیتی که میز تلویزیون در سال های اخیر پیدا کرده است، شاهد تحول در طرح های این میز در سطح بازار می باشیم. در واقع تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی چوبی، تلاش می کنند که متناسب با سلایق افراد مختلف و همچنین هزینه، انواع میز تلویزیون را تولید و در اختیار خریداران قرار دهند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به دلیل نوع فعالیتی که در عرصۀ فروش تجهیزات چوبی خانگی و اداری مانند فروش میز تلویزیون دارد، توانسته موفق به افزودن میز LCD به لیست محصولات فروشگاه شود. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، تلاش کرده که طرح های رایج و قیمت مناسب را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهد.

فاکتورهای مهم در خرید میز تلویزیون

توجه به یک سری نکات، هنگام خرید میز تلویزیون ضرورت دارد. البته خرید میز LCD، بیشتر سلیقه ای است و بر اساس سبک دکوراسیون داخلی، چیدمان وسایل و رنگبندی وسایل دکواسیون داخلی صورت می گیرد. از این جهت، در نظر گرفتن فضایی که قرار است میز تلویزیون قرار داده شود و همچنین قیمت و مدل میز موارد مهمی هستند که توجه به آنها حین خرید این وسیله ضرورت دارد.

برای مشاهدۀ برخی از مدل های رایج میز LCD، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید. این مجموعۀ تولیدی و عرضه کننده، به منظور رفاه حال مشتریان، بستر خرید آنلاین میز تلویزیون را به صورت کاملاً تضمین شده فراهم کرده است. در نتیجه به سهولت می توانید، پس از رویت انواع نمونه کارهای موجود در فروشگاه، مناسب ترین مدل را با قیمت ارزان تر از بازار سفارش دهید.

قیمت میز LCD

خوشبختانه چند سال اخیر شاهد فروش میز تلویزیون LCD در طرح و متریال مختلف هستیم که می توان به میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون MDF، میز تلویزیون شیشه ای، میز تلویزیون ساده و کشویی، میز تلویزیون منبت کاری شده و ... اشاره کرد. بنابراین توانسته اند این محصول را در مدل های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه کنند. در این صورت برای عموم مردم مقدور است که بتوانند با قیمت مناسب میز تلویزیون خریداری کنند.

همانطور که گفته شد، قیمت میز تلویزیون به مدل، جنس و ابعاد میز بستگی دارد. با وجود تنوع این کالا در سطح بازار، همواره امکان خرید میز تلویزیون ارزان برای افراد میسر است.

برخی از مدل های رایج موجود در بازار را می توانید در وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مشاهده نموده و سپس به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()