برای خرید کفی تخت مقاوم و مستحکم با قیمت بسیار مناسب می توانید به فروشگاه ویستا کالا مراجعه نمایید این مرکز انواع کفی های تخت با کیفیت را به شما ارائه خواهد داد.

کفی های تخت وسیله های بسیار مهمی هستند که متاسفانه برخی از افراد در زمان خرید دقت کافی را نداشته و با خرید کفی های بی کیفیت ، سلامت خود را به خطر می‌اندازند در صورتی که کفی تخت در سرویس خواب می تواند بر کیفیت خواب شما تاثیر بگذارد بنابراین با خرید یک کفی تخت دونفره با کیفیت علاوه بر راحتی و آسایش در هنگام استراحت هیچ گونه صدمه ای به ستون فقرات شما وارد نخواهد شد و با توجه به کیفیت بالای این نوع کیفیت می توانید مدت زمان طولانی تری را از آن بهره مند شوید. کفی های تخت را می‌توانید در انواع ساده و جک دار تهیه کنید ، کفی های جک دار امروزه از استقبال بیشتری برخوردارند و دلیل آن مزیتی است که این کفی ها در اختیار افراد قرار می‌دهند. در واقع کفی های تخت جکدار به همانند کمدی عمل می‌کنند و ما می‌توانیم انواع لوازم را در تخت جای دهیم پس برای محیط هایی که کوچک هستند، با استفاده از کفشی های جکدار ، محلی اضافه در اختیار داریم که حجم زیادی از لوازم را در بر می‌گیرد.

در زمان خرید کفی تخت خواب به نکات زیادی باید دقت کنید در ابتدا باید ضخامت کفی تخت خواب را بررسی کنید که از ضخامت و مقاومت خوبی برخوردار باشد و بتواند وزن های زیاد را تحمل کند و پس از آن امکان لرزش و ایجاد سر و صدا را بررسی نمایید زیرا برخی از کفی‌ های تخت غیر استاندارد، در زمان استفاده لرزش ایجاد می کنند و یا صدا های بسیاری را از خود تولید می نمایند بنابراین استفاده از کفی های بی کیفیت و غیر استاندارد می تواند آسایش را از ما ثبت نماید و موجب شود که کفی دیگری خریداری کنیم پس حتما در زمان خرید به استاندارد بودن کفی های تخت دقت نمایید و از آن اطمینان حاصل کنید. فروشگاه ویستا کالا انواع کفی های تخت با کیفیت را به شما ارائه می دهد و شما می توانید به صورت اینترنتی این کفی ها را تهیه نمایید این مرکز همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات دهی را به مشتریان خود ارائه دهد و با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت می تواند موجب رضایت کامل مشتریان شکر گردد.در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مراجعه به وب سایت ویستا کالا با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان درباره خرید انواع کفی تخت خواب را دریافت کنید این مرکز خدمات دهی فوری و عالی را به شما ارائه می دهد و هدف ما رضایت مشتریان شما می باشد.

کفی های تخت در جنس و کیفیت مختلف توسط تولیدکنندگان متفاوت به فروش می رسد کفی تخت دو نفره در ابعادی کوچکتر از تخت ها ساخته می شوند تا بتوانند به راحتی داخل تخت قرار گیرند و از لبه ها حدود ۱۰ سانتی متر اختلاف در ابعاد دارند. کفی های تخت دو نفره در ابعاد ۲۰۰* ۲۰۰و ۲۰۰ * ۱۸۰ و ۲۰۰ * ۱۴۰ ساخته می‌شوند که با توجه به فیزیک افراد و فضای اتاق می توان سایز تخت را انتخاب کرد. برای اطلاع از فروش کفی تخت جکدار به سایت مراجعه کنید.

در زمان خرید هر تخت استفاده از کفی تخت بسیار لازم و ضروری بوده و کفی های تخت هم بر روی تخت هم به صورت جداگانه به فروش می‌رسند که یه درخت در واقع بیشترین وزن افراد را تحمل می‌کند بنابراین باید مستحکم بوده تا بتواند مقاومت بالایی را در برابر وزنه های سنگین تر نیز داشته باشد.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()