نصب کاغذ دیواری سه بعدی

 نصب کاغذ دیواری سه بعدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است یعنی همان طور که انتخاب جنس و طرح کاغذ دیواری سه بعدی حائز اهمیت است، کیفیت نصب نیز در زیبای پوستر دیواری اهمیت بسیار بالایی دارد، بنابراین در زمان نصب باید دقت فراوانی را داشته باشید ، در ابتدای کار که پوستر دیواری را تکمیل نموده اید باید دیوارها را صاف و یکنواخت سازید یعنی اگر هرگونه میخ، ترک، فرورفتگی یا ناهمواری در دیوارها وجود داشته باشد باید به وسیله گچ ترک ها را بپوشانید و همچنین ناهمواری ها را به وسیله کارتک جدا نمایید. با استفاده از گچ و بتونه می توانید منافذ را پر کنید تا برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی آماده شود.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشگاه ای بسیار بزرگ و خوشنام در بخش فروش کاغذ دیواری در کشورمان است ک با عرضه ی محصولات با کیفیت توانسته موجبرضایت مشتریانش شود.

 در ابتدای کار که پوستر دیواری را هم اندازه با دیوار تهیه نموده اید را بر طبق شماره بر روی زمین کنار هم قرار دهید تا محل قرارگیری هر یک را مشخص کنید تا در هنگام نصب قطعات به اشتباه بر روی دیوار قرار نگیرند، به همین دلیل شما می توانید قطعه اول را از سمت چپ شروع به نصب نمایید و از بالا به پایین نصب را انجام دهید ، دقت داشته باشید که در زمان نصب پوستر سه بعدی باید از تراز و خط کش استفاده کنید تا دقیقاً عمود بر زمین کاغذ دیواری سه بعدی شما نصب شود، پس با اندازه گیری محل نصب را مشخص می کنید و آن را تا پایین علامت گذاری می کنید و رول اول را از سمت بالا تا پایین دیوار نصب می کنید و سپس نصب با استفاده از چسب مخصوص انجام می‌گیرد که پس از زدن چسب چند دقیقه ای صبر می کنید تا چسب مقداری خودش را بگیرد و سپس آنها را به دیوار می چسبانید و پس از نصب هر رول، با کاردک مخصوص بر روی کاغذ می کشید تا حباب های آن خارج شود برای بار رول دوم نیز در کنار رول استفاده می کنید.

در هنگام نصب می توانید رول های کاغذ را تا حدود یک سانتیمتر روی هم بچسبانید زیرا در هنگام چاپ این مقدار اضافی در نظر گرفته شده است کاملا دقت داشته باشید که جلوه پوستر دیواری زیبا و با کیفیت باشد و در هنگام نصب رول ها جایی قرار گیرند که باید باشند.به همین صورت تمام رول ها را نصب کنید تا تصویر کامل شود اگر لبه های کار اضافه بود می توانید با استفاده از تیغ آن را برش دهید و همینطور لبه های کار را برای محکم چسبیده شدن به دیوار با استفاده از دستمال نمدار بکشید.

کاغذ دیواری طرح برجسته

 این کاغذ دیواری ها می تواند جذابیت بسیار زیادی را در محیط ایجاد کنند و شما می توانید از کاغذ دیواری های طرح برجسته در کنار کاغذ دیواری معمولی نیز بهره ببرید. برای خرید انواع کاغذ دیواری های کلاسیک و مدرن در انواع معمولی و طرح برجسته و همچنین کاغذ دیواری های سه بعدی به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمایید.

برای پوشاندن دیوار ها، استفاده از کاغذ دیواری یکی از بهترین کارها می باشد. با استفاده از کاغذ دیواری می توانید بدون دردسر رنگ کاری ساختمان از آن استفاده نمایید و همچنین رنگ کاغذ دیواری سه بعدی را با رنگ سایر لوازم ست کنید.

 خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی

 برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی می توان آن را به صورت اینترنتی خریداری کرد و از فروشگاه های مختلف در سراسر کشور ، کاغذ دیواری مورد نظر را تهیه نمود فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشندگان معتبر کاغذ دیواری در کشورمان است که می تواند انواع کاغذ دیواری های زیبا را به شما ارائه دهد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()