کاغذ دیواری ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون ایجاد می‌نمایند. امروزه افراد به جای رنگ کاری ساختمان و استفاده از دیوارپوش های گران قیمت از کاغذ دیواری استفاده می‌کنند. کاغذ دیواری ها سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته و دارای طرفداران خود می باشد و امروزه تنوع این محصول بسیار گسترده بوده و می توان انواع مختلف آن را در کیفیت های بسیار خوبی تهیه نمود. از انواع کاغذ دیواری های جدید می توان به پوستر دیواری و کاغذ دیواری های قابل شستشو اشاره کرد .

کاغذ دیواری های قابل شستشو از جنسی تهیه شده‌اند که در برابر نم و رطوبت مقاومت بالایی دارند و در صورت وجود گرد و غبار بر روی این کاغذ دیواری ها ، می توان با استفاده از دستمال نمدار سطح آن را پاک کرد. کاغذ دیواری های سه بعدی نیز دارای طرح های سه بعدی و زنده می باشند که جلوه ای بسیار زیبا را به دکوراسیون می بخشند در واقع وجود یک پوستر دیواری در اتاق می‌تواند در روحیه ما تأثیر فوق‌العاده‌ای را بگذارد و در صورتی که از تصاویر خوب و مناسبی استفاده شود می‌توانیم با دیدن آن آرامش پیدا کنیم بنابراین امروزه از انواع پوستر دیواری طرح های گل در اتاق ها استفاده می شود که در رنگ های بسیار زیبایی می باشند و می توان از آن لذت برد.همچنین طرح های دیگر پوستر دیواری نیز می‌توانند بسیار زیبا باشند و با هماهنگی آن با سایر سبک دکوراسیون می توان زیبایی زیادی را به محیط بخشید.

خرید پوستر دیواری و با کیفیت

در زمان خرید پوستر دیواری کودک و... باید به کیفیت آن بسیار اهمیت داد در واقع فروشندگان انواع این کاغذ دیواری ها را در کیفیت های مختلفی به فروش می‌رسانند که انواع ارزان آن معمولاً با کیفیت نمی باشند و اگر می خواهید این وسیله را در کیفیت بالایی تهیه کنید باید کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید و از فروشگاه هایی که قیمت های مناسبی را برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند این وسیله را با کیفیت عالی تهیه کنید.

 در صورتی که از پوستر دیواری با کیفیت استفاده نمایید ،می توانید تا مدت ها نیاز به خرید مجدد دارد نداشته باشید و از آن زمان بیشتری را بهره ببرید و کاغذ دیواری شما دیرتر آسیب ببیند بنابراین برای اینکه بتوانید پوستر دیواری را در جنس عالی تهیه کنید باید به تولید کنندگان معتبر مراجعه نمایید، مرکز تزئینات داخلی دکور آفیس یکی از مجموعه های فعال در زمینه پخش انواع کاغذ دیواری و کاغذ دیواری های سه بعدی در کشورمان است که به دلیل عرضه مستقیم محصولاتش، قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است همچنین این مجموعه بهترین کیفیت را برای محصولاتش در نظر گرفته و شما با اطمینان کامل می توانید کاغذ دیواری ۳ بعدی مورد نظرتان را خریداری نمایید. با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید انواع محصولات را مشاهده نمایید که در تنوع بالایی از نظر سبک و طرح رنگ بوده و مطابق با سلیقه خود نوع دلخواه را تهیه نمایید.

انواع پوستر دیواری

 کاغذ دیواری های سه بعدی از نظر طرح و رنگ در انواع مختلفی به تولید می‌رسند که می توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب نمایید . پوستر دیواری های سه بعدی گل و طبیعت از جمله پرطرفدارترین این پوستر دیواری ها می باشند که با ایجاد منظره در دکوراسیون داخلی می تواند حس آرامش را به ما ببخشد و همچنین انواع طرح های کارتونی در اتاق کودکان می‌تواند دکوراسیون جذابی را ایجاد نماید و در کودکان حس نشاط را برقرار سازد استفاده از طرح های سنتی پوستر دیواری و یا طرح های تاریخی نیز در دکوراسیون هایی با سبک های کلاسیک می تواند هماهنگی لازم را ایجاد نمایند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()