چاپ پوستر دیواری با هدف طراحی های سفارشی انجام می شود و در دیزاین های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از تصاویری هماهنگ با محیط که علاوه بر داشتن کنتراست مناسب رنگ، وضوح و کیفیت بالا دارای زیبایی های بصری هم باشد و خواسته های مشتریان را نمایش بگذارد، از مهمترین اقداماتی است که در این زمینه انجام می شود، و اغلب مشتریان و دکوراتورها برای پیاده سازی اهدافشان از آن ها استفاده می کنند.  به این ترتیب با کمک یک طراح حرفه ای و خبره، یک تصویر گرافیکی را که تمامی خواسته های مشتریان را به نمایش می گذارد را طراحی می کنند، و بعد از طریق شرکت های تزئینات داخلی ساختمان نسبت به چاپ پوستر دیواری اقدام می کنند. این دیوارپوش های کاغذی از نظر سبک طراحی در دو گروه ساده و سه بعدی قرار می گیرند که البته کیفیت و وضوح چاپ پوستر دیواری سه بعدی به دلیل استفاده از تصاویر زیبا با سایه های جذاب و مناسب بیشتر است، و از مهمترین مزایای استفاده از آن ها می توان به بزرگنمایی بیشتر فضا اشاره کرد، این دیوارپوش های کاغذی به موعی طراحی می شوند که در فاصله 3تا 4 متری، برجسته تر به نظر می رسند، و به اطراف خود عمق و زیبایی می بخشند. برای سفارش و چاپ پوستر دیواری می توان به مجموعه های معتبر چاپ و تزئینات داخلی  ساختمان مراجعه کرد، و دیوارپوش ایده آل خود را با بالاترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان دریافت نمود، گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با بهره گیری از مجهزترین و مدرن ترین دستگاه های چاپ در شمار معتبرترین مراکز چاپ پوستر دیواری قرار گرفته است.

قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی

قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی به موازات افزایش سطح کیفی طراحی، تراکم بالای رزولوشن تصویر، تعداد رنگ های به کار رفته در آن و نوع متریال مصرفی نسبت به قیمت چاپ پوستر دیواری ساده بالاتر است، و البته امروزه طرفداران بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده است، زیرا انواع تصاویر سه بعدی در انتقال مفاهیم و پیام های تصویر به مخاطب موفق تر هستند و با استفاده از آن ها می توان یک دیزاین بسیار حرفه ای و جذاب را به نمایش گذاشت.

مراحل چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

استفاده از انواع پوستر دیواری سفارشی برای دیزاین های خاص و اختصاصی یکی از امتیازات این دیوارپوش های کاغذی و سه بعدی است، و با استفاده از آن ها می توان یک تابلو بزرگ نقاشی به اندازه یکی از دیوارهای ساختمان سفارش داد، و توجه مخاطبان را جلب کرد. مراحل چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه سه بعدی  شامل انتخاب نوع طرح و سفارش آن به یک گرافیست بسیار حرفه ای می باشد، این تصاویر باید از وضوح بسیار بالایی برخوردار باشند، تا بتوان با تغییر سایز و ابعاد آن همواره کیفیت پوستر را حفظ نمود. انتخاب نوع کاغذ و کیفیت چاپ پوستر دیواری از دیگر مراحل بسیار مهم و قابل تأمل می باشد، زیرا همان طور که به وضوح می توان مشاهده کرد، کیفیت این محصولات برگرفته از عناصری همچون سبک طراحی، دستگاه چاپ، جوهر و کاغذ می باشد، و با انتخاب بهترین متریال مصرفی می توان چاپ پوستر دیواری را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

خدمات چاپ پوستر دیواری ارزان قیمت

خدمات چاپ و  خرید پوستر دیواری کلاسیک ارزان قیمت و باکیفیت از مهمترین خدماتی است که توسط مجموعه معتبر دکورآفیس با بالاترین سطح کیفی و بهترین متریال مصرفی انجام می شود، این مرکز آماده سفارش گیری به صورت حضوری و آنلاین از سراسر کشور می باشد و پس از مدتها فعالیت در این بازار پر مخاطب، موفق به جلب اعتماد و رضایت متقاضیان با ارائه خدماتی از قبیل قیمت مناسب، ارسال فوری به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا شده است.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 855
نمایش همه
علاقه مندی ها ()