کاغذ دیواری سه بعدی با تصورات بسیاری از خریداران فاصله دارد، این روکش های کاغذی معمولا به گونه ای طراحی شده اند که از فاصله 3تا4 متری برجسته به نظر می رسند، البته در برخی از کاغذ دیواری های اکلیل دار معمولا از تکه های کاغذ دیواری برجسته و براق استفاده می شود که همین حس را به مخاطبان القا می کند. این دیوارپوش های جذاب در طرح های طبیعت، اشکال هندسی، سفارشی و غیره طراحی و تولید می شوند، و می توان در قسمت هایی از فضای داخلی منازل، لابی هتل ها و مجتمع ها، شرکت های تجاری، آموزشی و خدماتی نیز استفاده کرد. اما از مهمترین کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون داخلی برحسب بیشترین استفاده می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی،  کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان و کاغذ دیواری اتاق خواب و غیره اشاره کرد که هر کدام از آن ها در سبک های و طراحی های بسیار متنوع و سفارشی تولید می شود. برای تأثیر گذاری بیشتر این منسوجات کاغذی در دیزاین ساختمان ها باید به اصول نورپردازی حرفه ای و زاویه تابش آن به این دیوارپوش ها دقت نمود، که حتما از گوشه کاغذ دیواری نور به تصویر بتابد تا زیبایی و نمای بهتری داشته باشد. در انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری باید وسواس بسیار زیادی به خرج داد، زیرا در صورتی که این دیوارپوش های 3D به درستی انتخاب نشوند ممکن است تأثیر بسیار خوبی در دیزاین ساختمان نداشته باشند.  توجه به نوع نورپردازی، سبک طراحی و الگوهای چیدمان، هارمونی رنگ ها و البته قیمت از مهمترین اصول خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب است که همواره باید مورد توجه قرار داد.

 کاغذ دیواری های نانو

 کاغذ دیواری های نانو انواع جدید کاغذ دیواری ها هستند که از جنس pvc بوده اما به شکلی پیشرفته طراحی و به تولید رسیده است. کاغذ دیواری های نانو در مقابل لکه بسیار مقاوم هستند و همچنین گرد و غبار خیلی بر روی آن نمی نشیند. این کاغذ دیواری ها جنس بسیار مقاومی دارند و در طرح های مختلف به تولید رسیده اند . کاغذ دیواری های نانو در مقایسه با سایر کاغذ دیواری ها قیمت بالاتری دارند و آن به دلیل عمر بالا و کیفیت خوب این کاغذ دیواری ها می باشد. برای خرید انواع کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمایید و انواع طرح های دلخواه کاغذ دیواری را با قیمت ارزان از این مرکز خریداری نمایید.کاغذ دیواری های سه بعدی نمونه های جدیدی از کاغذ دیواری ها هستند که دارای طرح سه بعدی و یا زنده می باشد این کاغذ دیواری ها و جذابیت بسیار بالایی را در بین انواع کاغذ دیواری ها دارند و قیمت مناسبی هم می توانند داشته باشند پس با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید این کاغذ دیواری ها با قیمت مناسبی تهیه نمایید .

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مطرح ترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت و دیگر محصولات دکوراتیو جذاب در تهران است، که امکان فروش آنلاین را نیز برای مخاطبان خود در سراسر کشور فراهم کرده است. این مجموعه معتبر سالهاست مورد توجه فعالان این زمینه و بسیاری از متقاضیان محصولات تزئینی ساختمان می باشد، و از مهمترین خدمات آن می توان به ارسال بی واسطه و مستقیم کالا به سراسر کشور همراه با گواهی نامه تضمین کیفیت اشاره کرد، که سبب شده مشتریان بدون کوچکترین نگرانی محصولات مورد نظر خود را از وب سایت فروشگاهی دکورآفیس انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی اقدام نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()