پارکت ها می توانند زیبایی بیافریند مثلاً در مکان‌های مسکونی، تجاری، اداری و غیره می توان از انواع پارکت ها بهره برد. نکته ای که باید در خرید کفپوش پارکت به آن توجه کنید، کیفیت آن می باشد زیرا این کفپوش ها توسط تولیدکنندگان مختلف خارجی و داخلی به تولید می‌رسد بنابراین اگر می‌خواهید کفپوش باکیفیتی را داشته باشید باید از برندهای معتبر این کفپوش را خریداری نمایید. فروشگاه دکور آفیس سالهاست که در بخش عرضه انواع پارکت ها فعالیت دارد و این مجموعه با فروش پارکت های ارزان قیمت رضایت مشتریانش را به خود جلب نموده است. پارکت ها توسط مجموعه های مختلفی به فروش می رسد، اعتماد به فروشگاه اصل مهمی در  خرید پارکت میباشد که از اهمیت بالایی برخوردار است و شما با اعتماد به فروشگاه دکور آفیس خواهید دید که بهترین خرید را انجام داده اید و با خرید کفپوش های با کیفیت می توانید از خرید خود رضایت کاملی را داشته باشید.

نکته‌ ای که در زمان خرید پارچه باید در نظر بگیرید، این است که پارکت ها برای مکان های مرطوب مناسب نمی باشند بنابراین در منازل، پارکت ها را برای اتاق ها مورد استفاده قرار می دهند و در آشپزخانه و سرویس بهداشتی معمولا از پارکت استفاده نمی شود بنابراین برای نگهداری از پارکت ها بسیار مهم است که مایعات بر روی آن ریخته نشود.

پارکت لمینت ها همانند پارکت های چوبی به وسیله چسب بر روی زمین چسبانده نمی شوند و پارکت لمینت ها دارای کلیک هایی در اطراف خود هستند که با چفت شدن در کنار هم قرار می‌گیرند و به واسطه وزن سنگینشان، از جای خود تکان نمی خورند، بنابراین مزیتی که این پارکت ها دارند راحتی در استفاده و همچنین تغییر و انتقال آن به مکان دیگر در زمان نیاز می باشد.

نصب پارکت

در نظر اول بسیار ساده و آسان جلوه می کند اما در نصب این کفپوش، کیفیت بسیار مهم می باشد بنابراین نصب پارکت باید توسط افراد حرفه‌ای و باتجربه انجام شود و نصب پارکت دارای نکات بسیاری است که تنها در صورت داشتن تجربه می توان آنها را رعایت نمود بنابراین اگر خود می خواهید نصب پارکت را انجام دهید باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید با کیفیت بالایی پارکت را در جای خود نصب نمایید.در واقع با استفاده از پارکت می توان زیبایی طبیعت را در دکوراسیون ایجاد نمود و این پارکت ها با انواع دکوراسیون ها مطابقت دارند و می‌توان با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی آن را به کاربرد. پخش پارکت در تهران و شهرستان  توسط این مجموعه صورت می گیرد.

خرید از مراکز معتبر همچون فروشگاه دکور آفیس می تواند به شما این اطمینان را می دهد تا محصولات خریداری شده کیفیت قابل قبولی دارند بنابراین می توانید به سایت دکورآفیس مراجعه کنید و انواع محصولات متنوع این فروشگاه را مشاهده نمایید و سپس نسبت به خرید هر یک اقدام کنید فروشگاه دکور آفیس با تضمین کیفیت و اصالت کالاهای خود توانست رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()