برای خرید پارکت مورد نظر خود می توانید بدون مراجعه حضوری  به این فروشگاه  و تنها با مراجعه به سایت این مجموعه محصول خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

قیمت پارکت

قیمت پارکت به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله این عوامل میتوان به مواد و متریال مصرفی در ساخت پارک، جنس و نوع آن، طرح و رنگ پارکت، ضخامت ، برند پارکت و داخلی و خارجی بودن آن و موارد دیگر اشاره کرد. مسلماً هرچه کیفیت یک محصول بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است کیفیت پارکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هرچه کیفیت پارکت بیشتر باشد دوام و طول عمر آن نیز بیشتر میشود برای خرید پارکت با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می توانید به مجموعه دکورآفیس که از مراکز معتبر در عرضه و فروش پارکت لمینت است مراجعه کنید و پارکت ارزان و باکیفیت خود را خریداری نمایید.

پارکت لمینت ها به نسل جدیدی از پارکت ها گفته می شود که برای پوشاندن کف از آنها استفاده می شود. پارکت ها از الوار های چوب به دست می آیند و با برش این الوارها میتوان قطعات پارکت را به دست آورد و پارکت ها از چوب هایی مانند افرا، بلوط، زبان گنجشک، کاج و غیره به دست می‌آیند که هر یک دارای قیمت های مختلفی بوده و مقاومت و تراکم هر یک نیز به صورت مختلف می باشد.

 پارکت لمینت ها همانند پارکت ها بوده و فقط در ساخت آنها به جای استفاده از چوب، از ام دی اف استفاده می شود و و لایه ای بر روی آن به منظور جلوگیری از آسیب و خط و خراش قرار می گیرد. پارکت لمینت ها دوام بسیار زیادی دارند و در مقایسه با پارکت های چوبی قیمت کمتری دارند بنابراین پارکت لمینت ها رواج بسیاری داشته و به دلیل وجود لایه بر روی آن می تواند مقاومت بیشتری را از خود نشان دهد. پارکت لمینت ها می توانند در دکوراسیون داخلی نقش مهمی را اجرا کنند و با انواع سبک های دکوراسیون داخلی و هماهنگی داشته باشند .

 خرید پارکت لمینت

برای خرید پارکت لمینت ایرانی نوع مورد نظر را از برندهای معتبر انتخاب نمایید ،امروزه انواع پارکت ها توسط شرکت های داخلی و خارجی به تولید می‌رسد که هر یک از لحاظ کیفی با هم تفاوت هایی دارند و بهتر است حتماً از برندهای شناخته شده برای خرید پارکت لمینت بهره ببرید. در زمان خرید پارکت لمینت باید به دکوراسیون خود توجه نمایید و رنگ پارکت لمینت را مطابق با رنگ لوازم چوبی مانند مبلمان انتخاب کنید و این کفپوش ها در تن رنگ های چوبی عرضه می شوند و شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و فروشگاه دکور آفیس انواع پارکت لمینت را در کیفیت های بسیار بالایی به شما عرضه می کند و می توانید انواع پارکت مورد نظر خود را از این مرکز معتبر خریداری نمایید، برای مشاهده محصولات به سایت دکور آفیس مراجعه کنید.

مزیت های استفاده از پارکت لمینت

پارکت لمینت ها کفپوش های سبکی هستند که به راحتی می‌توانند نصب شوند و نصب بسیار ساده ای دارند و می‌توان در زمان کوتاهی آن را اجرا کرد.

 پارکتها عایق های مناسبی بوده و از ورود و خروج انرژی و سر و صدا جلوگیری می‌کند و انواع پارکت لمینت را می توانید با قیمت های بسیار مناسبی را خریداری نمایید .

پارکت لمینت ها بسیار زیبا هستند و امروزه در کمتر ساختمان های مدرن این کفپوش ها استفاده نمی شود .

پارکت ها همانند کفپوش‌های سنگی سخت نیستند و در صورت افتادن بر روی آن آسیبی نمیبینیم و برای افرادی که دارای فرزند کوچک و یا سالمند هستند بسیار مناسب خواهد بود.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()