روش نصب کاغذ دیواری سه بعدی

 کاغذ دیواری های سه بعدی که امروزه بسیار استفاده می شوند باید به صورت کاملاً حرفه ای و با مهارت لازم نصب کردند. نصب این وسیله باید توسط افراد با تجربه انجام شود بنابراین اگر می خواهید از کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت و زیبا در ساختمانتان بهره ببرید باید بدانید که نصب این وسیله بسیار مهم است و باید با تخصص کافی انجام گیرد و در واقع قبل از نصب کاغذ دیواری سه بعدی باید زیرساز کار آماده شود. از مزیت‌های کاغذ دیواری ها این است که می‌تواند ایرادات دیوارها را بپوشاند اما در صورتی که ایرادات جزئی باشد و در صورت وجود ترک و یا ناهمواری های زیاد در دیوارها ، باید در ابتدا زیرساز کار آماده شود بنابراین در صورتی که دیوارها دارای نم باشند باید یک الی دو سانتیمتر دیوار را بتراشیم و با استفاده کردن از گچ آن را پوشش دهیم همچنین در صورت وجود ناهمواری ها یا ترک های بزرگ باید حتماً به وسیله مصالح آن را پوشاند بنابراین سطح مورد نظر ما برای نصب  کاغذ دیواری سه بعدی باید یکنواخت باشد پس از انجام زیر ساز نوبت به نصب می رسد که با استفاده از چسب های مخصوص و ابزار کار مخصوص نصب انجام می شود  قطعات باید به صورت منظم و از یک قسمت شروع شوند و اگر می‌خواهید کاغذ دیواری را به صورت رولی نصب کنید، می توانید برای چند دیوار این آن را انجام دهید. اگر از کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح کلی استفاده می کنید یک دیوار مشخص شده را در نظر بگیرید این دیوار می‌تواند اصلی‌ترین دیوار در اتاق مورد نظر شما باشد که درب یا پنجره در آن دیوار وجود نداشته باشد همچنین در کنار پوستر دیواری در دیوار بر روی دیوار مربوطه نمی توان از تابلوها یا لوازم تزئینی دیواری دیگر استفاده کرد و بهتر است آن دیوار کاملاً به پوستر دیواری در نظر گرفته شود بنابراین شما می توانید نصب پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی را از قسمتی شروع کنید و قطعات را به خوبی در کنار یکدیگر جایی دهید همانطور که گفته شد نصب این وسیله نیاز به دقت و مهارت بسیار بالایی دارد و در صورتی که نتوانید از پس این کار بر بیاید در نتیجه ممکن است کاغذ دیواری آسیب ببیند و یا کیفیت دلخواه را نداشته باشد. نصب باید طوری انجام گیرد که تصویر به صورت مناسب به وزن زیبا بر روی دیوار قرار گیرد و زیر کاغذ دیواری وجود نداشته باشد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

 کاغذ دیواری های سه بعدی با کاغذ دیواری های معمولی دارای تفاوت هایی هستند که در جنس و طرح می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. کاغذ دیواری های معمولی که به صورت رولی به فروش می‌رسند دارای طرح های تکرار شونده هستند که شما می‌توانید با توجه به فضای مورد نظر چندین رول را تهیه کنید و یا آن را به صورت متری خریداری نمایید مشاهده می کنید که این رول ها همگی دارای یک طرح بوده که در طول رول تکرار شده است اما کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی دارای یک طرح کلی است که بر روی یک دیوار قرار می گیرد این طرح در ابعادی متناسب با دیوار بوده و با در کنار هم قرار گرفتن قطعات پوستر سه بعدی یک تصویر کلی را مشاهده می‌کنیم که این تصویر می تواند طرح یک منظره، جنگل و ساحل و طرح های شهری، سنتی ، طرح های کارتونی و غیره باشد. برای خرید پوستر دیواری گل به سایت مراجعه کنید.

 کاغذ دیواری سه بعدی امروزه محبوبیت بالایی را در دکوراسیون داخلی داشته و افراد با استفاده از این پوسترها می‌توانند تغییرات بسیار زیادی را با هزینه کم در دکوراسیون داخلی ایجاد نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()