کاغذ دیواری ها از جمله پرطرفدارترین دیوارپوش ها در کشور ما هستند که انواع مختلف آن در محیط های مسکونی ، اداری و غیره مشاهده می‌شود که این وسیله دارای تنوع بالایی بوده و می توان انواع طرح مورد نظر خود را خریداری کرد. کاغذ دیواری ها در طول زمان نه تنها از مد نیفتاده اند، بلکه طرح های متنوع و جدید آن باعث شده امروزه افراد بیشتری از این دیوارپوش ها استفاده کنند. یکی از مزیت های بسیار مهم   کاغذ دیواری ، قیمت بسیار مناسب آن است که باعث شده افراد بسیاری در دکوراسیون داخلی خود از این وسیله بهره ببرند.

فروش اینترنتی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در فروشگاه های تزئینات داخلی به فروش می‌رسند که می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی خرید آن را انجام دهید. برای خرید کاغذ دیواری خرید اینترنتی می تواند راه مناسبی باشد زیرا با توجه به تنوع در فروشگاه های اینترنتی می توانید به آسانی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید همچنین شما نیازی به رفتن به فروشگاه ندارید و در کمترین زمان می توانید انواع فروشگاه ها را مشاهده نمایید به همین دلیل اگر شما از مراکز معتبر اقدام به خرید اینترنتی کاغذ دیواری نمایید می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

فروشگاه دکور آفیس انواع کاغذ دیواری ها را در جنس و کیفیت عالی و با قیمتهای بسیار مناسب به شما عرضه می کند. از مزیت های استفاده از کاغذ دیواری ها ،قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر دیوارپوش ها است که استفاده از آن بسیار به صرفه می باشد. با استفاده از کاغذ دیواری می توان عیبو ایرادهای دیوار را پوشاند. وجود هرگونه منفذ، ترک و یا خط و خش در دیوار با استفاده از کاغذ دیواری پوشانده می شود و برای تنوع در منزل استفاده از این وسیله می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 کاغذدیواری ها تنوع بسیار زیادی دارند که افراد با هر سلیقه ای می توانند گزینه های متعددی را برای خرید بیابند ، همچنین در صورت دلخواه می توان کاغذ دیواری ها را در نوع سفارشی تهیه نمود.کاغذ دیواری ها نصب بسیار ساده ای دارند که برخلاف نقاشی ساختمان و دیگر دیوارپوش ها، می‌توان در زمان بسیار کوتاهی کاغذ دیواری را نصب نمود.

نصب کاغذ دیواری ریخت و پاش نقاشی ساختمان را نداشته و بدون کثیف کاری می توان این دیوار پوش را بر روی دیوارها نصب کرد.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

 در زمان خرید کاغذ دیواری حراجی باید آن را به صورت مناسب با محل مورد نظر انتخاب کنید در واقع کاغذ دیواری ها باید در سبک دکوراسیون داخلیتان انتخاب شوند همچنین رنگبندی آن باید هماهنگی لازم را با سایر لوازم داشته باشد برای اتاق های کوچک تر بهتر است از کاغذ دیواری های ساده تر و یا با حداقل طرح خریداری شود تا محیط را بازتر نشان دهد ، همچنین برای اتاقهای تاریک و کم نور میتوان از رنگهای روشن کاغذ دیواری استفاده کرد از کاغذ دیواری ها میتوان در تمام دیوارها استفاده کرد و انتخاب طرح آن می‌تواند به صورت ترکیب با پوستر دیواری باشد.

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت

 کاغذ دیواری ها با توجه به جنس و کیفیت و مدل و طرح آن، دارای قیمت های مختلفی هستند در واقع برخی از کاغذ دیواری ها در جنس های کاغذی برخی وینیل یا الیاف می باشند همچنین انواع جدیدی از کاغذ دیواری ها ، ضد آب هستند که هر یک از این مدل ها ، قیمت های مختلفی دارند که با توجه به بودجه خود می توانید آن را انتخاب نمایید برای خرید کاغذ دیواری مراجعه حضوری بسیار زمان بر بوده و شما باید فروشگاه‌ های مختلفی را در یک محدوده جستجو کنید اما اگر به صورت اینترنتی کاغذ دیواری ها را تهیه کنید ، می توانید در کمترین زمان آن را از هر جای کشور تهیه نمایید.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()