امروزه دکوراسیون نقش مهمی را در هر مکانی ایفا می‌کند و وجود لوازم دکوراتیو و انواع لوازم تزئینی و زیبا می تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای را بر روی دکوراسیون داشته باشند . افراد علاقه بسیاری به تغییرات خوب و جذاب بر دکوراسیون دارند و در طول زمان از لوازم مختلفی در جهت زیبایی دکوراسیون منزل یا محل کار و غیره استفاده می کنند . کاغذ دیواری ها دیوارپوش هایی هستند که نقش مهمی در دکوراسیون دارند و می توانند تاثیرات بسیار زیادی را بر روی زیبایی دیوارها اعمال کنند.کاغذ دیواری ها در انواع معمولی و سه بعدی در بازار به فروش می رسند که نوع معمولی آن را همه ما مشاهده کردیم و استفاده از آن سال ها مورد توجه افراد بوده است اما کاغذ دیواری های جدید با عنوان کاغذ دیواری سه بعدی امروزه روی کار آمده است و این نوع کاغذ دیواری ها شباهت زیادی از نظر جنس با کاغذ دیواری های معمولی دارند اما از نظر طرح و رنگ می توانند تفاوت های زیادی با این کاغذ دیواری ها داشته باشند کاغذ دیواری های سه بعدی، کاغذ دیواری های هستند که دارای طرح های زنده و جذاب میباشند . طرح‌های این نوع کاغذ دیواری طوری طراحی شده که از فاصله دو الی سه متری به صورت سه بعدی دیده می‌شود و به همین دلیل از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد امروزه از این کاغذ دیواری ها در دکوراسیون محیط مورد نظر خود بهره می برند.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح طبیعت

 کاغذ دیواری های سه بعدی در طرح های مختلفی به فروش می‌رسند که البته پوستر دیواری سه بعدی طرح طبیعت بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد ، تصویری از درختان یا جنگل به همراه رودخانه همچنین تصاویر ساحل و دریا می‌تواند حس آرامش را در دل ما به وجود آورد و از استرس روزانه ما بکاهد. همه ما طبیعت را دوست داریم و اگر تصویری از آن در محیط منزل یا کاری ما باشد می تواند به ما آرامش لازم را بدهد.مجموعه تزئینات داخلی دکور آفیس انواع پوستر دیواری های سه بعدی در طرح های طبیعت را به شما عرضه می کند و شما می توانید این محصولات را از وب سایت فروشگاه دکور آفیس خریداری نمایید.

انواع طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی را می‌توانید در طرح‌های دلخواه آماده و یا سفارشی خود خریداری نمایید. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های طبیعت ، گل و یا طرح های آسمان می تواند آرامش را در مکان ها ایجاد نماید و در صورت استفاده از پوسترهای منظره می توانید احساس آرامش و شادی را داشته باشید. کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودکانه که شامل انواع طرح های کارتونی است که می‌تواند برای اتاقهای کودکان بسیار زیبا و جذاب باشد و تصاویر زنده شخصیت های کارتونی می توانند حس لذت را در دل کودکان شما ایجاد نمایند . فروش پوستر دیواری نقاشی از طریق لینک انجام می گیرد.

طرح‌های اشکال هندسی یکی از انواع پوستر دیواری های سه بعدی مورد توجه افراد می باشد که این طرح ها می تواند تاثیر بسیار زیادی را در فضا داشته باشد و برای در نظر گرفتن فضا به صورت بزرگ تر می توان از طرح های اشکال هندسی کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کرد.کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های سنتی می تواند مورد استفاده برای مشاغل مختلفی از قبیل رستوران ها و یا کافه ها قرار گیرد همچنین در منازل نیز در صورت داشتن دکوراسیون طرح های کلاسیک می توان از طرح های سنتی یک کاغذ دیواری در کنار آن استفاده کرد.شما می توانید انواع کاغذ دیواری های سه بعدی را در طرح‌های مورد نظرتان از فروشگاه دکور آفیس تهیه نمایید این مرکز معتبر چاپ سفارشی انواع کاغذ دیواری سه بعدی را برای شما با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()